Strona 1 z 1

[86c] za duży skręt..!

: 24 cze 2010, 15:20
autor: blazejten
Mam polo 94r... przy maksymalnym skręcaniu... zarówno w prawo jak i w lewo koła są pod tak duzym kątem jakby miały się przegiąc pod samochód...jak można to wyeliminowac???

Re: za duży skręt..!

: 25 cze 2010, 16:13
autor: Fox
zrób zdjęcie tego zjawiska bo cieżko to sobie wyobrazić :oki:

Re: za duży skręt..!

: 30 cze 2010, 19:34
autor: spike24
Ja też tak mam, ale tylko w lewo. Również ciekawi mnie co jest nie tak.

Re: za duży skręt..!

: 01 lip 2010, 20:53
autor: MoDy_86C
mam podobne zjawisko, i sam się zastanawiam. może coś poradzicie?

Re: za duży skręt..!

: 09 kwie 2012, 15:52
autor: rallydriver
Też tak mam. Czy to normalne??

Re: [86c] za duży skręt..!

: 12 kwie 2012, 19:08
autor: Crazy
tyle osób to ma, a żaden nie pokazał :konik:

Re: [86c] za duży skręt..!

: 12 kwie 2012, 19:21
autor: Czołg GT
[quote=""Crazy""]tyle osób to ma, a żaden nie pokazał :konik:[/quote]
Panowie rozwiązanie założyć 7-8 calowe fele na przodzie i z głowy :crazy: pokazać foty bo ciekawe, a pomóc nie idzie nie zbiera wam opon przypadkiem w trybie ekspresowym i nie siłujecie się z kierownicą :jester:

Re: [86c] za duży skręt..!

: 06 lip 2012, 18:40
autor: wladzik44
Duży skręt?????tzn,,,,jak duży,czy ktoś wie jaki powinien być??!!Nie może być dużego lub małego skrętu.................chyba to :LOGICZNE:są ustawienia i nic nie można zmienić?!pozdeawiam

Re: [86c] za duży skręt..!

: 02 wrz 2012, 12:41
autor: dany G40
Mam teraz do roboty takie polo 92r .po wymianie maglownicy prawego drążka prawego wahacza i prawej półośki przy max skręcie w prawo wyrywa prawą półoś z przegubu ,zauważyłem że od jazdy na wprost do max w prawo kierownica robi 2 pełne obroty a w lewo 1,5 obrotu o co kaman bo to dziwne trochę ponieważ lewy drążek jest stały i to on pozycjonuje cały układ, jutro się za to biere zobaczymy co nie tak ,propozycje sugestie mile widziane,

Re: [86c] za duży skręt..!

: 15 wrz 2012, 18:22
autor: dany G40
polo naprawione ,było mocno bite w lewą stronę ,przy naprawie za mało wyciągnięte pewnie nie mogli wahacza założyć więc przespawali prawe mocowanie wahacza ok 2cm na zewnątrz przez co prawa półoś została o tyle przedłużona założyłem tę przedłużaną i nie wypada za to koło leży aż miło. [Uwaga na zielone kombi 1,0 ze Słupska od pana Romana ]