SILNIK: bylo 1.3 AAV jest G40
MOC: bylo 55ps jest 113ps
MODY POD MASKA: stozek, koncowy z Poloneza z koncowka REMUS
ZAWIESZENIE: H&R (twardy jak kamien)
UKLAD HAMULCOWY: z g40, tylnie hamulce z golfa II
KOLA: Dezent 7 i 8x14, opony 195/40/14
NADWOZIE: kolor zmieniony na bordowy metalik, klamki audi 80, lampy soczewkowe
WNETRZE: seria GT
AUDIO: radio wzmak skrzynia tweetery
ZMIANY PRZEPROWADZONE: swap, zalozone CA, nowe inpro
PLANY: grill jom, remont silnika, kompresora i dalsze mody
Moja historia z VW zaczela sie od bialego Polo, ktore zostawil mi brat, nie mialem prawka i tylko czekalem na ten dzien kiedy je dostane. Jezdzilem sobie do technikum polo 1.4D oszczednie cos tam w srodku gralo i jako 18 latek mialem jeszcze glupie wizje typu ryczacy wydech jakies neony naklejki itp. ale ze kasy bylo malo to malo sie dzialo az mnie polo przestalo interesowac. G40 wogole sie nie interesowalem bo na forach slyszalem tylko ze pali to 12 litrow, zima sie nie da jezdzic a i nie jest to zaden wymiatacz. Przyszla wiosna ludzie na forum PKP zaczeli pokazywac rozne polovwki i zapragnolem sobie dieselka przerobic na wyposazenie GT. Znowu brak kasy spowodowal ze malo sie dzialo. Zaczolem z nudow zagladac na vwzone.pl i tam daVWid pisal o landrynie o g40, jakich to aut nie objezdza i zaczelo mnie ciekawic az tu daVWid pisze ze czerwonka, ktora mial robic dla siebie bedzie na sprzedaz, ja podjarany, ze jak davwid bral dla siebie to bedzie ekstra od razu umowilem sie na niedziele na ogledziny. Bylem przede wszystkim ciekaw jak to jedzie. Mialem 19 lat i jedyne czym jezdzilem to moje polo, taty mazda 2.0 ditd i brata bmw 530D (moment obrotowy jak w samolocie). Z kumplem wpadamy do Ostropy davwid pokazuje nam cudo wersja style czerwony na 13' zglebiony to jedziemy. Na stacje powoli zeby sie zagrzal ze stacji pelnym ogniem na a4 i do nastepnego zjazdu, trzymalem sie czego sie dalo, maske chcialo wyrwac auto chodzilo po calej drodze ale ja podjarany ze budzik zamkniety, po drodze jeszcze minelismy jakis honda club:D Mialem brac czerwonke ale kmpel odradzal ze podluznice popekane i wogole auto z przeszloscia.
Fotki czerwonki i mojej sniezynki





No i dalej musialem bujac dieselkiem z kasa nie bylo za bogato zblizala sie matura a w glowie ciagle czerwone g40. po szkole zaraz chcialem zarabiac na g i tak sie stalo ze w nowym 2009 dowiedzialem sie ze jaro812 z forum pkp chce sprzedac swoje GT + komplet na swapa. Autko mialem tydzien i od razu swap oczywiscie u davwida. Teraz autko stoi bo snieg taki ze na letnich jezdzic sie nie da
Fotki robione jeszcze przez Jaro812


A tak wygladalo jeszcze wczesniej (mam nadzieje ze w moich rekach stanie sie chociaz tak ladne)


No i autko dorobilo sie albumu;p narazie tylko foty po poprzednim wlascicielu
http://pavwel-g40.fotosik.pl/albumy/588754.html
4dyno.pl




i taki zestawik

Teraz do autka powrocil zderzak pod kolor i halogeny (ale one mi nie pasuja beda na sprzedaz). Wkurzal mnie prawy parujacy reflektor wiec kupilem prawie nowe inpro (stare na sprzedaz). Silnik niestety musi przejsc remont, potem pospawac kompresor bo w jednym miejscu wirnik sie ukruszyl, to przez poprzednikow ktorzy nie dbali o samochod. Mimo to kompresor jest w dobrym stanie bo po regeneracji pokazal 0.7b. jak wyjde na prosta beda kolejne mody silnika
te auto to dla mnie choroba nieuleczalna i cholernie niszczy kieszen dbam jak moge ale ja tez miewam humorki:D
dzis przy pomocy alienka przygotowalem nowy bajer do g40 (znany z mojego dieselka)

i takie foty ostatnio szczelilem



fotograf ze mnie slaby