SILNIK: 1.4 TDI ,
MOC: 100Km / 240 Nm
MODY POD MASKA: zmiana mapy silnika , niedługo malowanie plastików , rozpórka .
ZAWIESZENIE: AirRide , zawory 1" x 8 , 2x kompresor viar , 2x butla 10l. , sterowanie bezprzew.
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: RH ZW 2 17" / 8" ET 65 , śruby pokryte złotem, dystans z 5x112 na 5x100 , Opony Conti Sport Contact 2 195/40
NADWOZIE: Tylny zderzak "japan" ,
Lakier na wszystkich el. serii ( listwy lusterka etc.) , grill "no name" , maska spawana , usunięta wycieraczka , lampy swojego pomysłu , tylne od 9N3 ,
WNETRZE: narazie seria
AUDIO: Stacja mulimedialna Audiovox ,
Zmiany przeprowadzone:
Na początku było tak :banghead:

potem przyszła zmiana zawieszenia , felg i malowania i drobnych pierdółek i było tak :

lekki lifting przodu i wyszło tak :



potem przyszedł pomysł na lepsze koło i trafiło się BBS RC 090 takie :

po drobnej renowacji efekt był taki :

w miarę czasu , w środku zainstalowałem zestaw JBL GTO 6 głośników , wzmacniacz i subwoofer JBL . Za jednostkę posłużyła stacja multimedialna Audiovox .

tak więc w tym roku auto wygląda tak :






Po Vag Evencie otworzyły mi się oczy na kilka spraw , mianowicie koła - moje BBSy mają za niskie ET przez co wyszły za bardzo w boki i ciągle walczyłem z obcieraniem . Wpadłem na pomysł zmiany zawieszenia na Airride . Chłopaki z algrundo od razu powiedzieli co u mnie widzą i wystartowałem z poszukiwaniem felg .Jak wiadomo znaleźć koła 5x100 skręcane w ciekawym wzorze i to jeszcze z wysokim ET graniczy z cudem . Znalazłem piękne sztuki kultowych RH ZW2 co najważniejsze z wysokim ET co pozwoli ładnie pochować koła w nadkola . Pierwsza przymiarka felg :


i po odczepieniu zawieszenia chowają się tak :oki:

Z tego co wiem będzie to pierwsze 9N dmuchane w Polsce


niebawem zakładam nowe koło :butcher: i szykuję się do Algrundo :yahoo: