
Posiadam polówke od września 2009 do teraz nie ujrzała pieknego polskiego krajobrazu

Zdjecia z zakupu auta




Model: 6N1
Rocznik: 1996
Silnik: na razie 1.9D (IGŁA) plan 1.9 TDI 110KM
Wyposażenie:
- Wspomaganie kierownicy
- ABS
- Centralny zamek + kluczyk scyzoryk
- Poduszki po zamontowaniu sportowej kierownicy wyparowały

- El. Regulacja świateł + xenon
- Reg. wys. Kierownicy
- Imobilizer
Wnetrze:
- była siwa seria "przerobiona", który była nie za bardzo gustowna


- teraz wszystko pomalowane w czarny mat z dodatkiem brokatu + wstawki kameleona + chromowane dodatki (klamki,pokrętła itd. itp.)
- wymienione boczki pod głosniki + dystanse na głosniki
- półkubełki VENTO niby nie mozliwe ale prawdziwe

- sportowa kierownica
- podświetlenie INDIGLO




Nadwozie:
1. Oświetlenie
- było seryjne


- teraz lampy tył hella black megic, kierunki boczne fer black, kierunki przednie samorobne cale czarne







2. Grill
- był bez znaczka
- teraz Grill od polo GTI (czarny znaczek)

3. Zaklepane ranty zrobiona na nowo cała podłoga + progi (solidna konserwacja + najlepsze środki i podkłady antykorozyjne)

4. Lakier KAMELEON (1260zł 1,5 litra

3. Wszystkie zderzaki na gładko bez otworów na halogeny
5. Bark listw ale to nie moja robota
6. Przyciemnione wszystkie szyby
7. Obrysówki volvo v60
Felgi:
- były bbs rm 15"x7j opony 195/45


- mercedesy 16"x7,5j (lustro) opony 195/40 (maliny :clapping: )


- zimówki 14"x6j CENTRY TURBO kolor pomarańczowy + opony DUNLOP WINTER SP SPORT





Zawieszenie:
- kit H&R 60/40 - zima
- gwint KW czeka na wiosne

UKLAD HAMULCOWY:
- Seria


Car Audio:
- zrobiłem osobiscie cała nowa instalacje



- radio PIONEER 4x52
- głosniki 16,5cm HERTZ RMS 60
- w boczkach tylnich jajka 6x9 PIONEER 80 RMS
- Wzmak PIONEER 4x60 RMS
OBECNY WYGLĄD MOJEJ ZABAWKI :oki:






