Strona 1 z 2

Gwint problemy

: 29 paź 2010, 1:18
autor: cinol
Witam
Mam pytanie do osób które posiadają gwint u siebie ,problem jest taki z tyłu podczas jazdy na dziurach auto ucieka na boki tak mi się wydaje , na serii tego nie było .Jako że gwint mam pierwszy raz na aucie to nie wiem czy to normalne , jest bardzo twardo ,zawsze na kitach jeździłem i było oki.
Gwint FK ak street felga 7,5x16 na oponie 195 45 troche po skosie stoi z tylu . Może rozpórka z tyłu załatwi sprawę ?
Może gdzie indziej szukać problemów gumy wszystkie nowe, nakretki itp , brak pierscieni redukujacych na felgach -bede mial dopiero za tydzien .

Re: Gwint problemy

: 29 paź 2010, 8:43
autor: Goozik
gwint nowy czy uzywka :?:
poduszki amortyzatorów wymienione na nowe :?:
nie sa czasem wybite tuleje w amorku na dole co przykrecasz do belki :?:

Re: Gwint problemy

: 29 paź 2010, 8:45
autor: JuStIcE
Byłeś na ustawieniu geometrii zawieszenia po montażu gwintu??

Re: Gwint problemy

: 29 paź 2010, 8:53
autor: mario
sprawdź tuleje na belce :)

Re: Gwint problemy

: 29 paź 2010, 10:17
autor: Goozik
[quote="JuStIcE"]Byłeś na ustawieniu geometrii zawieszenia po montażu gwintu??[/quote]


Z tyłu nie ma regulacji geometrii ;)

Re: Gwint problemy

: 29 paź 2010, 10:38
autor: qwertypol
[quote="cinol"]Witam
Mam pytanie do osób które posiadają gwint u siebie ,problem jest taki z tyłu podczas jazdy na dziurach auto ucieka na boki tak mi się wydaje , [/quote]

też tak mi się działo i winne były amory, jeden miał 0%. (zawieszenie seria)

Re: Gwint problemy

: 29 paź 2010, 10:42
autor: JuStIcE
[quote="Goozik"]Z tyłu nie ma regulacji geometrii [/quote]
Hehe, fakt, nie doczytałem... :oops:

Re: Gwint problemy

: 29 paź 2010, 11:38
autor: cinol
gwint nowy,
poduszki amortyzatorów nowe

Re: Gwint problemy

: 29 paź 2010, 14:51
autor: Goozik
[quote="mario'"]sprawdź tuleje na belce [/quote]

Re: Gwint problemy

: 29 paź 2010, 14:59
autor: cinol
[quote="Goozik"][quote="mario'"]sprawdź tuleje na belce [/quote][/quote]

Jutro sprawdzę .
Możliwe ,że nie było tego czuć na seryjnym zawiasie i oponie 155 70 13 a po zamontowaniu gwintu i 195 45 16 nagle się wybiły?

Re: Gwint problemy

: 30 paź 2010, 2:28
autor: cinol
Nie chcę zakładać nowego tematu to dopiszę do tego .
Zauważyłem ,że wszystkie gwinty bynajmniej te tańsze TA , JOM , MTS mają osłony gumowe na trzpieniu amortyzatora pod sprężyną , FK tego nie ma ?
Nie wiem czy to dobre czy złe niby guma chroni trzpień ,ale jak widziałem dużo tam syfu tez się gromadzi pod gumą.

Re: Gwint problemy

: 01 lis 2010, 18:30
autor: cinol
[quote="Goozik"][quote="mario'"]sprawdź tuleje na belce [/quote][/quote]

Tuleje sprawdzone wszystko ok ,dziś założyłem standardowe koła 155 70 13 i nic nie ucieka wszystko gra .Zawiozłem alufelgi do wulkanizatora proste :grin: i tu mam dylemat 1 nabita była 3,1 druga 2,4 może przez to uciekał tył,nie mam jeszcze tulei redukujących do felg .Gostek nabił mi dwie na 2,5 guma 195 45 16 na 7,5 cala dobić więcej czy mniej ma być na taką oponę . Szukałem w google i każdy co innego pisze.Jak macie u siebie nabite....

Re: Gwint problemy

: 01 lis 2010, 19:12
autor: lexyy
2,5 ok szeroka guma i możesz mieć takie wrażenie ze auto ucieka na boki, brak centrowania felgi tez może to powodować

a pyzatym gwint jest sztywny, z tyłu jest belka nie wahacze i auto może skakać, taka konstrukcja ze przy sztywnym gwincie tył może podskakiwać, to tego koło niski profil, nie ma co amortyzować, co to za gwint?

Re: Gwint problemy

: 01 lis 2010, 20:32
autor: cinol
[quote="lexyy"]2,5 ok szeroka guma i możesz mieć takie wrażenie ze auto ucieka na boki, brak centrowania felgi tez może to powodować

a pyzatym gwint jest sztywny, z tyłu jest belka nie wahacze i auto może skakać, taka konstrukcja ze przy sztywnym gwincie tył może podskakiwać, to tego koło niski profil, nie ma co amortyzować, co to za gwint?[/quote]
FK AK street [30-100,30-75] zostało jeszcze jakieś 3 cm gwintu od dołu po ustawieniu,jeżdżę sam może 2,3 dać z tyłu na opony.

Re: Gwint problemy

: 01 lis 2010, 20:42
autor: Hiszp4n
mam chyba to samo ale odczuwam to jak wpadnie w większą dziure albo studzienke, z przodu nic nie ucieknie a tył jak by lekko go pociągneło w lewo :) ale tak na mniejszych dziurach to jest normalnie. oczywiście mam mts-a z przodu max skręcony tył 2 cm gwintu zostało.