Jpp - Polo GTI
: 09 kwie 2009, 14:10
Witam!
Chciałbym przedstawić moje autko.
Mój mały potworek to Polo GTI. Autko opuściło fabrykę w lutym 1999 r., jako jedno z ostatnich serii przed liftingiem. Pierwszym właścicielem był Szwajcar, który kupił je w salonie w lipcu 1999 r. Szwajcar jak to Szwajcar - naprawdę skrupulatny gość, robił 20-30 tys. km rocznie i regularnie oddawał polę do kontroli. Prawdopodobnie w wakacje 2007 roku polóweczka uległa wypadkowi. Ostatecznie do Polski trafiło przywiezione na lawecie jesienią 2007 r. Silnie uszkodzona (zwichrowana) była klapa tylna, tylny zderzak i dość niegroźnie tylny lewy bok, dodatkowo szereg drobniejszych uszkodzeń, wymagających raczej poprawek lakierniczych. Auto pierwotnie prawdopodobnie sprowadzone było pod zamówienie. Prace remontowe wykonane były już w Polsce - stąd dość oryginalna w tej serii Polo klapa bagażnika z 6N2. Układ jezdny i silnik były w dobrym stanie, co zostało potwierdzone w oryginalnej książce serwisowej (i w polskim serwisie tuż przed zakupem), a dodatkowo w ASO Volkswagena. Auto znalezione zupełnie przypadkowo przez znajomego trafiło do mnie w październiku 2007 r. Przejechałem po nie 400 km
Tak więc było sprawdzone. Serwisowane było w ASO.
Silnik: AJV 1.6 16V
Moc: 120 KM (88 kW)
Kolor: satynowe srebro metalik (Satinsilber LB7Z)
Przebieg w momencie zakupu: 149.300 km
Wyposażenie w dniu zakupu:
Alufelgi BBS,
centralny zamek z pilotem,
wspomaganie,
2 poduszki,
elektryczne lusterka i szyby,
klimatyzacja,
ABS,
regulowana kierownica,
dzielona kanapa tylna,
radio nieoryginalne - wymieniłem na Sony z mojego poprzedniego auta,
głośniki seryjne w podszybiu,
tylne lampy Hella LED srebrne z 6N2,
klapa tylna od 6N2 (a konkretnie od modelu z 2000 r. z silnikiem AKK – 60 KM)
białe kierunki przednie, boczne dymione,
tłumik oryginalny CSC (montowany w tym modelu).
Koła:
lato: przez dwa sezony Pirelli P7 195/45 na oryginalnych felgach BBS 15", potem kolejny sezon koreańskie Nexeny N3000 195/45.
zima: Vredestein 185/55 na stalowych felgach 14"
Zmiany:
dodano dedykowane nakładki na progi drzwiowe,
założono grill bez znaczka JOM,
zakupiono nowe opony letnie (Nexen N3000),
założono gwintowane zawieszenie MTS Technik 40/40,
oraz z eksploatacyjnych zabiegów:
regularna wymiana płynów,
wymiana rozrządu, klocków hamulcowych, termostatu, kompletnego sprzęgła i linki,
regeneracja instalacji oświetlenia tablicy rejestracyjnej,
wymiana odbojów tylnych.
Służyło mi wiernie i bezawaryjnie do 18.10.2010 r. (wypadek). Sprzedane jako rozbitek w grudniu 2010 r.
Kilka zdjęć:


Bydgoszcz - u góry artystyczne ujęcie kolegi Domana.

Letnia edycja na seryjnym zawieszeniu

Więcbork 2008
Takie sobie
Edycja zimowa
Wnętrze
Na koniec kilka fotek po zmianie zawieszenia





Pozdrowienia.
Chciałbym przedstawić moje autko.
Mój mały potworek to Polo GTI. Autko opuściło fabrykę w lutym 1999 r., jako jedno z ostatnich serii przed liftingiem. Pierwszym właścicielem był Szwajcar, który kupił je w salonie w lipcu 1999 r. Szwajcar jak to Szwajcar - naprawdę skrupulatny gość, robił 20-30 tys. km rocznie i regularnie oddawał polę do kontroli. Prawdopodobnie w wakacje 2007 roku polóweczka uległa wypadkowi. Ostatecznie do Polski trafiło przywiezione na lawecie jesienią 2007 r. Silnie uszkodzona (zwichrowana) była klapa tylna, tylny zderzak i dość niegroźnie tylny lewy bok, dodatkowo szereg drobniejszych uszkodzeń, wymagających raczej poprawek lakierniczych. Auto pierwotnie prawdopodobnie sprowadzone było pod zamówienie. Prace remontowe wykonane były już w Polsce - stąd dość oryginalna w tej serii Polo klapa bagażnika z 6N2. Układ jezdny i silnik były w dobrym stanie, co zostało potwierdzone w oryginalnej książce serwisowej (i w polskim serwisie tuż przed zakupem), a dodatkowo w ASO Volkswagena. Auto znalezione zupełnie przypadkowo przez znajomego trafiło do mnie w październiku 2007 r. Przejechałem po nie 400 km

Silnik: AJV 1.6 16V
Moc: 120 KM (88 kW)
Kolor: satynowe srebro metalik (Satinsilber LB7Z)
Przebieg w momencie zakupu: 149.300 km
Wyposażenie w dniu zakupu:















Koła:


Zmiany:




oraz z eksploatacyjnych zabiegów:




Służyło mi wiernie i bezawaryjnie do 18.10.2010 r. (wypadek). Sprzedane jako rozbitek w grudniu 2010 r.
Kilka zdjęć:


Bydgoszcz - u góry artystyczne ujęcie kolegi Domana.

Letnia edycja na seryjnym zawieszeniu

Więcbork 2008

Takie sobie


Edycja zimowa

Wnętrze
Na koniec kilka fotek po zmianie zawieszenia






Pozdrowienia.