[9n] Brak ciśnienia na wszystkich cylindrach

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
miki71
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 08 gru 2010, 15:42

[9n] Brak ciśnienia na wszystkich cylindrach

Post autor: miki71 »

Mam polo 1.2 z 2003r w którym brak kompresji na wszystkich cylindrach. Autko miało małą stłuczkę w której uszkodzona była lekko miska olejowa i odkręcona śruba z kółka wału korbowego. Samochód od miesiąca stoi u mechaniorów i nie wiedzą za co się wziążć. Znaki na wałkach sprawdzone-ok. Proszę o propozycje co może być uwalone.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Jedyna metoda sciagac glowicę.
m
miki71
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 08 gru 2010, 15:42

Post autor: miki71 »

nie dodałem,ze tłoki chodzą,a gdyby głowica była uwalona to by było jakiekolwiek ciśnienie na którymś z garków
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

ale nie ma innej opcji musi byc cos od srodka skopane skoro od zewnatrz nic nie widac
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

dziewne ze nie ma cisnienia na kazdym cylindrze
moze zle mierza badz maja skopane urzadzenie
wazne by robic to na zimnym silniku
i dziwi mnie takaze fakt ze po stłuczce to sie stało,co mam miska do braku kompresjii :?:
Awatar użytkownika
wojtasek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:45
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: wojtasek »

sam napisałeś że była odkręcona śruba od kółka wału więc na bank przestawiony rozrząd albo jakieś lewusy albo cwaniaki i chcą wyciągnąć duuużą kasę
nigdy nie jest tak żeby gorzej być nie mogło
r
roman cbr
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 56
Rejestracja: 19 lip 2009, 18:38

Post autor: roman cbr »

Kolego cudów nie ma. Trzeba pokręcić wałem i zobaczyć, czy obraca się wałek rozrządu. Jeżeli się obraca,to trzeba szukać dalej do zaworów, a jeżeli się nie obraca to już znalazłeś :vinsent:
m
miki71
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 08 gru 2010, 15:42

Post autor: miki71 »

Jeden z pracowników warsztatu stwierdził,że jeżeli nie będzie ciśnienia oleju to również nie będzie ciśnienia na cylindrach. Twierdzi również,że smok pompy olejowej mógł ulec pęknięciu Nie wiem czy tak może być bo jestem laikiem w tych sprawach.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Ciśnienie oleju nie ma nic wspólnego z kompresja w cylindrach. Ciśnienie oleju odpowiada za smarowanie wszystkich elementów silnika w tym gładżi cylindra i pierścieni tłokowych. musiał byś zatrzeć silnik żeby jedno miało coś wspólnego z drugim. Jeździłes z ta rozwalona miską? Tak czy inaczej przywrócenie ciśnienia oleju nie przywróci magicznie ciśnienia w cylindrach. Jeśli rzeczywiście nie ma ciśnienia w cylindrach a nie jest to tylko chwyt mechanika to trzeba ściągać głowice żeby się czegoś dowiedzieć innej opcji nie ma
Awatar użytkownika
wojtasek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:45
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: wojtasek »

przede wszystkim zmień mechanika :vinsent:
nigdy nie jest tak żeby gorzej być nie mogło
m
miki71
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 08 gru 2010, 15:42

Post autor: miki71 »

właśnie to robię i odstawiam do innego. Liczę, że ten okaże się bardziej znający się na rzeczy. O spostrzeżeniach fachowca dam znać jak będzie wiadomo coś nowego. Kol. pytał o miskę, otóż uległa wgnieceniu podczas feralnej stłuczki. Od tamtej pory samochód nie 'chodzi".
m
miki71
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 08 gru 2010, 15:42

Post autor: miki71 »

okazało się,że pogięte są zawory. Przyczyną najprawdopodobniej zerwany klin kółka rozrządu. O sukcesach powiadomię.... Minęło trochę czasu , a powstał nowy problem- brak iskry. Podobno od czasu do czasu pojawia się pojedyncza iskra. Koledzy gdyby ktoś miał schemat czujnika Hala z cewkami i oczywiście z rozpisanymi napięciami występującymi na pinach to proszę o podesłanie. Z góry dzięki
Awatar użytkownika
Majkel19
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 56
Rejestracja: 29 wrz 2010, 3:37

Post autor: Majkel19 »

Witam. Podpinam się pod temat. Mam pytanie odnośnie kontrolki ciśnienia oleju.(czerwonej) Gdy przekręcam zapłon kontrolka się zapala jak wszystkie po czym gaśnie. Auto odpalam i się nie zapala nic. Olej w normie. Nie kopci ani na biało ani na czarno. Pod vagiem dziś byłem i żadnych błedów nie wykazał. Co to może być?:>
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Norma. Najpierw test działania (jak wszystkich) a potem gaśnie. Jak coś jest nie tak to mruga i jeszcze piszczy (jak przy zapaleniu się rezerwy).
Lenistwo drogą do postępu
Awatar użytkownika
Majkel19
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 56
Rejestracja: 29 wrz 2010, 3:37

Post autor: Majkel19 »

Robiłem dziś test wyjść Vagiem 4.9. Kontrolka się świeciła i było dobrze:) lecz jak przekręcam zapłon to zapala się i od razu gaśnie, dzieje się to jeszcze przed odpaleniem.. Polo 1.4Tdi 75PS 2002r. :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”