Chyba popsułem polo - olej

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
pisz69
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 06 wrz 2009, 21:25

Chyba popsułem polo - olej

Post autor: pisz69 »

Dzisiaj miałem chyba normalny przypadek. Było sobie minus 15. Odpaliłem samochodzik w celu jego nagrzania. Po kilku sekundach zaczęło piszczeć i mrugać kontrolka oleju. Zgasiłem silnik i było ok. Samochodzik sie zagrzał przełączył się na LPG no to w drogę. Po chwili znowu migająca kontrolka zrobiłem ze 100 m i samochodzik zgasł. Chciałem odpalić rozrusznik nie dawał rady. Po kilku minutach spróbowałem ponownie odpalił, ale od razu zgasiłem i zepchałem na pobocze. Czy to już kaplica? Czy do ciepłego rozmrozić i odpalić? Co zrobić? Olej 10W myślałem, że na zimę starczy, ale chyba za gęsty. Mało tego kilka dni temu wymieniany bez wody. Ściągać miskę w celu weryfikacji smoka? Pewnie ktoś tak miał i wie co zrobić. Dzięki.
R
Rafałbb
Początkujący
Początkujący
Posty: 130
Rejestracja: 20 sty 2010, 7:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Rafałbb »

a sprawdziłeś poziom oleju jak kontrolka mrugała?? mogło Ci olej wypluć
195/50 R15 - 5.5 ON
Awatar użytkownika
pisz69
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 06 wrz 2009, 21:25

Post autor: pisz69 »

No dzięki za bardzo duże zainteresowanie pomocą!! Na pewno jak dojdę co się stało również nie pomogę!!! Szczęśliwego Nowego Roku !!!!
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

koleś spokojnie, pyta kolega czy olej sprawdzałeś... to odpowiedz bo to ważne

jak znam życie to nie sprawdzałeś
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""pisz69""]Na pewno jak dojdę co się stało również nie pomogę!!![/quote]
I vice versa! Chyba nie tą nogą wstałeś dzisiaj co?? Typowe dla nas Polaków - niecierpliwy i złośliwy. Może zastanów się że ktoś kto może byłby w stanie ci pomóc, nie siedzi 24h na forum żeby akurat ci pomóc. A ty się musisz od razu unosić.
Kolega rafalbb zadał ci pytanie - co zrobiłeś po tej całej akcji ale nie raczyłeś odpowiedzieć. Tak na dobrą sprawę to dobrze by było podpiąć auto pod kompa (jeżeli masz taką możliwość). A dlaczego? dlatego że zaraz po sygnale ostrzegawczym sterownik wyłączył silnik broniąc się przed uszkodzeniem.
Daj trochę więcej info i może coś się uda wywniskować. I nie denerwuj się aż tak.
Acha, napisz jaki silnik itd itp. bo tego tez nie zrobiles.
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

1. Chcesz pomocy a nawet tytułu dla tematu nie umiesz dać cokolwiek mówiącego oraz zły dział wybrałeś.
2. Ja obstawiam, że zrobiłeś to co już nie jeden w tym roku - zatarłeś silnik. Zamarzła odma i wywaliło olej górą. A czemu tak uważam? Sprawdź tutaj.
[quote=""czaja""]Może zastanów się że ktoś kto może byłby w stanie ci pomóc, nie siedzi 24h na forum żeby akurat ci pomóc.[/quote]
No akurat nie dzisiaj ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
pisz69
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 06 wrz 2009, 21:25

Post autor: pisz69 »

Problem rozwiązany. Niestety wymaga troszeczkę pracy. TO JEST WADA FABRYCZNA. Ale można ją naprawić. Po nowym roku poprawiam fabrykę. Problem występuje w samochodach które "korzystają" z miski olejowej z polo. Naprawię lecz samochodzik się ciepli w garażu. Jak nie poszły panewki i szklanki wybrnę z sytuacji.
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

[quote=""pisz69""] Problem występuje w samochodach które "korzystają" z miski olejowej z polo.[/quote]
A dokładniej :crazy:
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

do rzeczy kolego, do rzeczy co fabryka spie******a ? pewnie odme :D


hamuj lekko język :)
czaja
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

pewnie zaciaglo syfu z dna miski i zapchalo smok. Wlasnie nigdy nie wiadomo czy lepiej jak sitko jes nieco wyzej czy nizej i czy maja byc te oczka w nim geste czy nie. ALbo zapcha sitko albo pompe. Dobrze jest raz na kilka lat zwalic miske i ja wyczyscic z calego szlamu. Jak ktos jezdiz na dobrym oleju i wymienia czesto( co 10-12 tys) to tego nie trzeba robic ale jak ktos smiga po 20-30 tys km to polecam. Nigdy nie wiadomo jak ktos jezdzil przed nami.
Awatar użytkownika
benny
Początkujący
Początkujący
Posty: 184
Rejestracja: 14 cze 2009, 22:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: benny »

Miałem podobny przypadek w 6n2 wuja..nisko położony smok i zamarzająca woda w misce olejowej(czyli brak smarowania silnika)...Woda powstała przez skraplanie się z powodu pokonywania krótkich tras
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”