Strona 1 z 2

błąd 533

: 03 sty 2011, 18:17
autor: fidzi01
witam
mam problem z polo 1,4 AEX po wymianie uszczelki pod głowicą polo zaczęło mi więcej palić i śmierdziało benzyną mechanik jeszcze mówił że przestawił zapłon bo był opóźniony podpiełem dzisiaj po vaga i wyskoczył błąd 533 regulacja biegu jałowego przekroczona wartość adaptacji co mam zrobić?
po skasowaniu błędu znowu wyskakuje

Re: błąd 533

: 03 sty 2011, 18:35
autor: Anonymous
przepływomierz
czyszczenie / adaptacja przepustnicy..było na forum

Re: błąd 533

: 03 sty 2011, 18:37
autor: fidzi01
a wiesz może gdzie się on znajduje i ile kosztuje, czy trudno go wymienić??

Re: błąd 533

: 03 sty 2011, 18:44
autor: Anonymous
viewtopic.php?f=13&t=11712&start=0&view=print

powinno pomóc co i jak z 00533

Re: błąd 533

: 03 sty 2011, 18:50
autor: fidzi01
czyli zaadaptować przepustnicę

Re: błąd 533

: 03 sty 2011, 18:51
autor: Anonymous
wersje są dwie z tego co czytałem przy tym błędzie.
łatwiej wyczyścić i adaptować niż cokolwiek wymieniać

Re: błąd 533

: 03 sty 2011, 18:53
autor: fidzi01
pamiętam kiedyś czyściłem i sama mi się zaadaptowała po przejechaniu 60km czy moge wykonać to samo znowu

Re: błąd 533

: 03 sty 2011, 18:58
autor: czaja
[quote=""fidzi01""]mam problem z polo 1,4 AEX po wymianie uszczelki pod głowicą polo zaczęło mi więcej palić i śmierdziało benzyną mechanik jeszcze mówił że przestawił zapłon bo był opóźniony podpiełem dzisiaj po vaga i wyskoczył błąd 533 regulacja biegu jałowego przekroczona wartość adaptacji co mam zrobić?[/quote]
problem z tym błędem jest dość powszechny. ja bym kasował do skutku. czasem trzeba to zrobić kilkanaście razy (wiem bo tak miałem). Potem przeprowadź adaptację przepustnicy.

Wykonaj adaptację VAG'iem, a nie próbę autoadaptacj.

Re: błąd 533

: 03 sty 2011, 19:09
autor: fidzi01
a czy zrobię to programem VAG-COM 409 i jak to sie robi

Re: błąd 533

: 03 sty 2011, 19:24
autor: czaja
[quote=""fidzi01""]a czy zrobię to programem VAG-COM 409 i jak to sie robi[/quote]
Tak. aczkolwiek nie spotkałem full wersji tego programu (409.1) (nawet te które przysyłali mi koledzy z forum, po pierszym teście się "wysypywały"). Polecam wersję 311.2
A jak to zrobić to - spójrz w mój podpis i wyciągnij wnioski ze swojego pytania :piwo:

Re: błąd 533

: 03 sty 2011, 19:30
autor: fidzi01
wielkie dzięki jutro adaptuję :piwo:

Re: błąd 533

: 10 sty 2011, 9:45
autor: fidzi01
witam ponownie
adaptacja nic nie zmieniła dalej wyskakiwał błąd 533 dopiero gdy pogadałem z mechanikiem mówił że zapłon przestawił i jest ok wyskoczył ten błąd jako sporadyczny i udało się go skasować :grin:

Re: błąd 533

: 10 sty 2011, 10:11
autor: czaja
[quote=""fidzi01""]adaptacja nic nie zmieniła dalej wyskakiwał błąd 533 dopiero gdy pogadałem [/quote]
W instrukcji adaptacji masz wyraźnie napisane: "przed adaptacją konieczne jest wykasowanie wszystkich błędów w sterowniku silnika".
Błąd 00533 jest ciężki do usunięcia, ale jest to możliwe. Kasujesz go do skutku. Pisałem już o tym nie raz.

Re: błąd 533

: 11 sty 2011, 19:09
autor: Kon.radek
Podłączam się do tematu. W aucie (polo 1.4 AEX 60KM) zaczęły falować obroty. Starą metodą zdjąłem aku i po kilku godzinach dałem się zagrzać do 90 stopni. NIestety nic to nie zmieniło, może tyle że obroty spadły do 1200 na jałowym. Dopiero od wczoraj sobie czytam, że metoda "na akumulator" g-no daje i muszę mieć interfejs. Zaraz mi tu pojedziecie na czym świat stoi, że nie używam szukajki, ale używam i nic z tego nie rozumiem. Proste pytanie - czy takim interfejsem mogę dokonać adaptacji przepustnicy? Auto pali 7 litrów, więc o 1,4 litra za dużo jak na niego :vinsent:

Re: błąd 533

: 11 sty 2011, 19:28
autor: Anonymous
nie powiem, aukcja w pełni profesjonalna ;]
kabel jak kabel..wg mnie jak to "klon" nie ma większej różnicy jak chcesz robić prostsze rzeczy