Przekaźnik pompy paliwa polo 6n2 GTI

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Przekaźnik pompy paliwa polo 6n2 GTI

Post autor: paffcio »

Siema ! Panowie potrzebuje numer przekaźnika pompy paliwa w polo 6n2 gti.
Podejrzewam ze jest taki sam jak w zwyklych polo 6n2 a moze i nawet taki sam jak w 6n, musze zmienic bo czasem nie "cyknie" i pompka nie poda paliwa przy odpalaniu.

W etce mam tylko numer 6N0 906 383 B

a konkretnie jak sciagne plastiki i zerkne w przekazniki to ktoremu sie przyjrzec i wymienic ?
d
dragon172005
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dragon172005 »

niestety u mnie w autodacie jest tylko skrzynka bezpieczników z 6n i to przedliftowego :

Obrazek


ale można łatwo to sprawdzić dotykaj delikatnine palcem i przekręcaj zapłon przekaźnik od pompy i wtrysków będzie wyraźnie cykał i czuć to pod palcem.

rozbierz go i małym pilniczkiem przetrzyj styki to powinno pomóc
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Przekaźnik to groszowe sprawy, więc myślę że Paweł od razu wymieni :D Tylko kwestia który to. Ja taki sam numer wyszperałem w ETCE.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

w etce oprócz nr masz też podane oznaczenie numerowe i pozycje na której jest umieszczony przekaźnik
nr 410 poz 1
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Według magicznego programu Vivid Workshop będzie to pierwszy z lewej w górnym rzędzie. O ile wygląda to u ciebie jak na zdjęciu poniżej:
Obrazek
No i tak jak już turzol napisał. nr 410
Panowie, coś cieżko z odczytem info z ETKA :)
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

tak wygląda
http://cgi.ebay.de/SEAT-AUDI-VW-POLO-6N ... 0609390986
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?VIS ... 0719038992

Poniżej podaję numery fabryczne przekaźników może się jeszcze komuś w szukajce przydać :

- 141 951 253 B ( nr. 53 ) - przekaźnik zwierno rozwierny np. do świateł przeciwmgielnych, do klaksonu, itp.
- 191 927 841 ( nr. 79 ) - przekaźnik
- 7M0 951 253 A ( nr. 100 ) - przekaźnik styku roboczego
- 1J0 906 381 A ( nr. 109 ) 3 szt. - przekaźnik zasilający sterownik silnika
- 191 906 383 C ( nr. 167 ) - przekaźnik styku roboczego pompy paliwa
- 3A0 941 589 ( nr. 173 ) przekaźnik styku roboczego
- 3A0 927 181 ( nr. 175 ) - przekaźnik rozruchu np. do automatycznej skrzyni biegów
- 1J0 955 531 ( nr. 192 ) - przekaźnik czasowy wycieraczek
- 6Q0 907 440 ( nr. 361 ) - sterownik lusterek wstecznych składanych elektrycznie
- 8D0 951 253 ( nr. 370 ) - przekaźnik
- 8D0 951 253 A ( nr. 373 ) - przekaźnik
- 4B0 955 531 A ( nr. 377 ) - przekaźnik czasowy wycieraczek
- 4B0 955 531 C ( nr. 389 ) - przekaźnik czasowy wycieraczek
- 7M0 951 253 C ( nr. 404 ) - przekaźnik styku roboczego
- 7D0 943 383 ( nr. 406 ) - przekaźnik świateł ostrzegawczych
- 1J0 906 383 B ( nr. 409 ) - przekaźnik pompy paliwa
- 6N0 906 383 B ( nr. 410 ) - przekaźnik pompy paliwa
- 3D0 951 253 A ( nr. 433 ) - przekaźnik
- 1K0 951 253 ( nr. 449 ) - przekaźnik
- 1J0 907 487 C ( nr. 451 ) - przekaźnik sterowania kierownicy multifunkcyjnej
- 1J0 907 487 B ( nr. 452 ) przekaźnik sterowania kierownicy multifunkcyjnej
- 7E0 919 506 ( nr. 454 ) - przekaźnik sprzęgła elektromagnetyczego
- 038 907 281 B ( nr. 457 ) - przekaźnik świec żarowych
- 1K0 906 381 ( nr. 458 ) - przekaźnik styku roboczego
- 7H0 957 917 ( nr. 468 ) - przekaźnik
- 7H0 943 383 ( nr. 472 ) - przekaźnik
- 0 7Z 907 281 A ( nr. 475 )- przekaźnik świec żarowych
- 7L6 907 160 D ( nr. 476 ) - przekaźnik
- 3C0 951 253 A ( nr. 479 ) - przekaźnik
- 7H0 927 841 ( nr. 480 ) - przekaźnik styku roboczego
- 7E0 907 160 ( nr. 503 ) - przekaźnik/sterownik układu servotronic
- 7N0 951 253 ( nr. 507 ) - przekaźnik
- 8K0 951 253 ( nr. 643 ) - przekaźnik styku roboczego
- 4H0 951 253 ( nr. 644 ) - przekaźnik
- 4H0 951 253 A ( nr. 645 ) - przekaźnik
- 4H0 951 253 C ( nr. 646 ) 6 szt. - przekaźnik
- 000 953 227 A ( bez numeru, symbol lampki ) - dodatkowy przekaźnik kierunkowskazów
- 038 907 281 D ( bez numeru ) - przekaźnik świec żarowych
- 03L 907 281 ( bez numeru ) - przekaźnik świec żarowych
- 3B0 035 731 ( bez numeru, symbol słuchawki telefonicznej ) - przekaźnik
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

oki jutro to sprawdze, chociaz teraz bardziej skłaniam sie ku temu ze pompa paliwa mowi GOOD BYE :)

otóz spreawdzilem juz ze taka sytuacja dzieje sie tylko wtedy gdy jest rezerwa w baku, w googlach wpisalem takie hasło i wychodzi wedlug opinii ze pompka daje za male cisnienie czy cos i pada, a jak wiadomo w polo 6n2 pompka nie po kazdym wlaczeniu zapłonu się załącza na sekunde...

takze pewnie pompka sie ze mna zegna tymbardziej ze troche piszczy jak pracuje...

teraz kolejne pytanie, czy pompka paliwa w polo 6n i 6n2 jest taka sama ? podejrzewam ze tak...

drugie pytanie czy pompka do gti daje takie same cisnienie jak w innych wersjach silnikowych ? wedlug etki tak, 3,0 bary i pompka VDO
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Ja mam w 1.4 16V pompe z 6n GTI i działa tak samo a wiec jest to samo :)
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

no to dzis zmieniam pompe, nawet jesli ta jest w porzadku to wkurza mnie to głuche piszczenie, przekaźnik tez zmienie dla swietego spokoju :)

dzieki panowie za pomoc !! :piwo:
Awatar użytkownika
ko zack
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1059
Rejestracja: 04 sie 2009, 16:14

Post autor: ko zack »

odkopie troche temat.

mam 6n 95 rok. i teraz pytanie bo mi pompa paliwa tez swiszczy i chce wymienic wiec czy jezeli wymienie na pompe z 6n2 (przymierzam sie do wymiany zegarów) podejdzie puki co pod stare zegary ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”