Mamy pytanie. Czy podejdzie kolektor wydechowy z Polówki o poj. 1.6 do 1.4 ??
chciałbym pobawić się trochę osiągami mojego Łupaa:D
Może taki kolektor z 1.6 i "przelot" coś daaa..?
Doradźcie?!
pasuje ale czy coś da, te silniki raczej nie są podatne na podnoszenie mocy, lepiej zostawić, dozbierać kaski i kupić coś mocniejszego, jak nie to robić swap na 2,0 16V ABF
[quote=""lexyy""]pasuje ale czy coś da, te silniki raczej nie są podatne na podnoszenie mocy, lepiej zostawić, dozbierać kaski i kupić coś mocniejszego, jak nie to robić swap na 2,0 16V ABF[/quote]
Kolektor z 1 .6 podejdzie ci dopiero po wymianie tłumika do wysokości wózka przedniego zawieszenie . Ze względu na to że w 1.6 jest coś ala 4-2-1.
Ja mysle że mozna by zaryzykowac jako że jak Michał88 napisał w 1.6 jest praktycznie 4-2-1, a do głowicy 1.4 jak najbardziej pasuje. Ja zmieniłem swojego fabrycznego w moim 1.6 na "prawdziwy" 4-2-1 z kwasiaka i praktycznie mi nic to nie dało, ale to może dowodzic temu ze te seryjne niby 4-2-1 w 1.6 jest bardzo dobre
ja równiez się podłącze , dziś demontowałem osłone kolektora i zauważyłem ,że mam pękniety kolektor dokładnie pęknięcie jest nad 3 środkową śruba osłony (wstawie zdjecie jutro) .
Czy wymiana w ogole jest konieczna? a jeśli tak , to jaki numer ma ten kolektor żeby kupic dobry ?
Mam silnik 1.6 8v aee o ile dobrze pamietam i moj kolektor wyglada na 4-2-1 bo z pod osłony wychodzą mi dwie rury na dół
Nie bede zakladal nowego tematu, wiec podepne sie pod ten. Na wstepie wybaczcie ze bez polskich znakow, ale pisze z telefonu. Po ostatniej wizycie u mechanika stwierdzono, ze mam nieszczelny kolektor. Jedna z rurek odchodzaca od cylindra jest dziurawa i ucieka przez nia powietrze. Prosze o pomoc czy kupowac fabryczna uzywke za 100zl czy postawic na nowy 6 razy drozszy firmy toyosports. O fabrycznie nowym kolektorze vw zapominam i nie biore pod uwage.