[quote=""Rafałbb""]nadkola dookoła, progi, okolice szyb przedniej i tylnej. spody drzwi i progi od spodu. pomiędzy nadkolem a słupkiem przednim jest miejsce gdzie lubi się syf zbierać i tam też lubi zmienić kolor na rudy.
hamulce(przejedź palcem po tarczy jaki jest rant i podczas jazdy próbnej puść kierownice czy ściąga, później przyhamuj mocniej bez trzymania czy nie ściąga. spójrz w okolice zapasu czy nie było naciągane. i podłużnice obadaj. popatrz tez na śróbki od nadkoli-zobaczysz czy było coś odkręcane czy sa ori(poprostu widać po lakierze).
we wnętrzu spójrz czy mocno powycierana kierownica ,fotele czy nie przeskakują bo czasem lubią na ząbkach skakać(rączka po prawej stronie od nachylenia fotela)[/quote]
Przy czym powycierana kiera to nie zawsze miliony kilometrów za plecami auta. Wersje bez wspomagania szybko traciły urok kierownicy - manewrowanie np. na parkingu wymaga siły a przez to się kiera zużywa. No i kobiety - każda ma choć jeden pierścionek - takim bardzo łatwo zniszczyć kierownicę - nawet mając wspomaganie
Ale oddaje reszcie rację - zazwyczaj po tym poznasz przebieg auta
