[polo G40 AIR ] by radzioo
: 16 lis 2008, 14:06
MODEL: polo 86c 2f
SILNIK: 1.3 AAV -> 1.1 AAU -> 1,3 PY (G40)
MOC: 55 KM -> 50 -> 113
MODY POD MASKA:Robi się
ZAWIESZENIE: przód- gwint, tył-gwint, amorki MTS Technik
UKLAD HAMULCOWY: przód oryginał G40 tył narazie seria
KOLA: zima seria, lato jest Schmidt Mx Line 13' 7J et20(+dystans 20mm) i 8J et0 opony Dunlop 175/50/13
NADWOZIE: Pomarańczowe (opis niżej)
WNETRZE: GT (opis niżej)
AUDIO: nic specjalnego
Zmiany przeprowadzone:
Na zewnątrz:
- Lakier z palety Audi- pomarańcz (LY2D)
- Poszerzone błotniki
- Klamki + zamki z golfa mk3
- tylnia klapa na pół gładko
- przednia maska i błotniki naciągnięte na lampy
- wygładzone zderzaki
- tylnie lampy całe czerwone
- przednie lampy i kierzni przyciemnione
- gril bez znaczka
- dokładka zderzaka z golfa mk3
- koła Schmidt Mx Line
- najważniejsze to ze nisko siedzi
Wewnątrz:
- ogólnie to seryjne wnętrze
- zmienione podświetlenie z zielonego na czerwone
- Alu rygielki i pokrętła do lusterek
- pół kubełki z wersji GT
- kierownica JAMEX 30cm
- nowa czarna podsufitka jak w GT/g40
- skromna zabudowa bagażnika
Plany na zimę:
- obszycie foteli
- swap na g40 :twisted:
- el szyby
- reszty nie zdradzam
Historyjka
Z wyposażenia było:
-Szyberdach
- zielone szyby
- ciemną tapicerke
- licznik z obrokiem
- dzielona tylnia kanapa
Silnik 1.3 i 55 osiołków

Przywiezione Polo tego samego dnia trafiło do garażu i praktycznie całe rozebrane, bo stwierdziłem że wyjadę gotowym autem
Na pierwszy ogień poszły nadkola z tyłu
:D skromnie poszerzone o 3 cm na stronę

Klameczki i zamki tak jak w poprzedniku z Golf-a Mk3

Tylnia klapa z pomarańczki
Nie miałem pomysłu co do przodu, wiedziałem tyle że nie będzie to seria i ma być inny niż wszystkie inne, przejrzanych wiele fotek i zero efektów, natknęła mnie jedna fotka, a dokładnie ta:

powstało coś takiego:

dalszy etap prac to przygotowania do lakieru

auto powędrowało na lakiernię a kolor to oczywiście znowu POMARAŃCZOWY
co do kółek to na wiosnę postawie go na mattig-ach, aktualnie są w piaskowaniu, puźniej malowanko na 2 kolory środek grafit a rant srebrny
Autko jak stało lakiernika, to nie ma, co siedzieć bezczynnie w domu trzeba cos działać.
Przyciemniłem sobie przednie lampiony. Na fotce porównanie oryginału z przyciemniona:

Co do tylnich lamp to będą całe czerwone
A teraz obiecane fotki Poli w lakierze:

Zderzaki

komora silnika

Przymiarka na szybko nawet nic nie spasowane

Parę fotek:

Szkoda ze nie ma śniegu, bo by się odśnieżało gdzieniegdzie Zart

no to teraz pokaże co jest pod maską rewelacji nie ma
Mega duża kierownica już wyleciała i teraz jest coś takiego

Autko poskładane. Fotki nie za specjalnej jakości, bo słaby aparat. No to lecimy z fotkami:
Na początek wnętrze:

nowa podsufitka:

bagażnik

Na zimówkach to nie za ciekawie wygląda :ściana1:

Parę nowych fotek z niedzieli


wiem wiem auto brudne jak nie wiem co
16.03.2008: dystans z tyłu i MATTIG na aucie.
Z tyłu zawitały dystanse 40 mm z przodu będę 20 mm jeszcze nie mam założonych

I czas na koła

Hokej nie ma łatwego życia
23.03.2008: Fotki swiateczne



29.03.2008: W końcu zawitał zderzak bez miejsca na tabliczkę, nowy gril, no i w końcu skończyłem toczyć dystanse na przód (20mm)

12 Kwi, 2008:Dorobiony nowy dolot + stożek

Naklejka na szybie też się znalazła

24 Kwi, 2008: Silnik 1,3 odmówił posłuszeństwa, szybka przekładka na 1.05 na wtrysku z 1,3 :sad:

no i wkładamy go do auta

Po odpaleniu pierwsza jazda i zderzak wyrwany, do poprawek lakierniczych

2 maj, 2008: zderzak już pomalowany i założony w aucie, hokej skrócony o 3,5cm

11 czerwca, 2008: Gewinde- załozone narazie tylko przód




18 sierpnia 2008: Zawieszenie gwintowane na tył

aaa no i wypełniłem te ohydne dziury dystansach poprzez stożki

04 październik 2008: zakup nowych felg - Schmidt Mx Line 7J et20 i 8J et0










Listopad 2008: Auto rozebrane Trwają prace (czyszczenie komory ze zbędnych elementów itp.) więcej szczegółów niebawem

Osiągnięcia:
23 sierpnia 2008 Pierwszy puchar za najniższe auto zlotu - Ustroniówka 2008

13 września 2008 Kolejny raz okazało sie ze polo jest najnizsze - I zlot samochodow tuningowych w Raciborzu



20 wrzesień 2008 Polo najniższym samochodem OFF zakończenia sezonu w Rajczy


12 październik 2008 Poraz kolejny najniższe tym razem - Autosalon Katowice 2008







MODEL: polo 86c 2f
SILNIK: 1,3 PY (G40) -> 1,1
MOC: 113 -> 50
MODY POD MASKA:Seria
ZAWIESZENIE: Seria
UKLAD HAMULCOWY: Seria
KOLA: Seria
NADWOZIE: Granatowe/czarne/rost
WNETRZE: GT (opis niżej)
AUDIO: nic specjalnego
Zmiany przeprowadzone:
Na zewnątrz:
- tylnia klapa rost
- Pakiet nakładek GT/G40
Wewnątrz:
- seryjne wnętrze G40
Plany na zimę:
doprowadzenie do stanu idealnego



C D N....
SILNIK: 1.3 AAV -> 1.1 AAU -> 1,3 PY (G40)
MOC: 55 KM -> 50 -> 113
MODY POD MASKA:Robi się

ZAWIESZENIE: przód- gwint, tył-gwint, amorki MTS Technik
UKLAD HAMULCOWY: przód oryginał G40 tył narazie seria
KOLA: zima seria, lato jest Schmidt Mx Line 13' 7J et20(+dystans 20mm) i 8J et0 opony Dunlop 175/50/13
NADWOZIE: Pomarańczowe (opis niżej)
WNETRZE: GT (opis niżej)
AUDIO: nic specjalnego
Zmiany przeprowadzone:
Na zewnątrz:
- Lakier z palety Audi- pomarańcz (LY2D)
- Poszerzone błotniki
- Klamki + zamki z golfa mk3
- tylnia klapa na pół gładko
- przednia maska i błotniki naciągnięte na lampy
- wygładzone zderzaki
- tylnie lampy całe czerwone
- przednie lampy i kierzni przyciemnione
- gril bez znaczka
- dokładka zderzaka z golfa mk3
- koła Schmidt Mx Line
- najważniejsze to ze nisko siedzi

Wewnątrz:
- ogólnie to seryjne wnętrze
- zmienione podświetlenie z zielonego na czerwone
- Alu rygielki i pokrętła do lusterek
- pół kubełki z wersji GT
- kierownica JAMEX 30cm
- nowa czarna podsufitka jak w GT/g40
- skromna zabudowa bagażnika
Plany na zimę:
- obszycie foteli
- swap na g40 :twisted:
- el szyby
- reszty nie zdradzam
Historyjka

Z wyposażenia było:
-Szyberdach
- zielone szyby
- ciemną tapicerke
- licznik z obrokiem
- dzielona tylnia kanapa
Silnik 1.3 i 55 osiołków

Przywiezione Polo tego samego dnia trafiło do garażu i praktycznie całe rozebrane, bo stwierdziłem że wyjadę gotowym autem
Na pierwszy ogień poszły nadkola z tyłu


Klameczki i zamki tak jak w poprzedniku z Golf-a Mk3

Tylnia klapa z pomarańczki
Nie miałem pomysłu co do przodu, wiedziałem tyle że nie będzie to seria i ma być inny niż wszystkie inne, przejrzanych wiele fotek i zero efektów, natknęła mnie jedna fotka, a dokładnie ta:

powstało coś takiego:


dalszy etap prac to przygotowania do lakieru





auto powędrowało na lakiernię a kolor to oczywiście znowu POMARAŃCZOWY

co do kółek to na wiosnę postawie go na mattig-ach, aktualnie są w piaskowaniu, puźniej malowanko na 2 kolory środek grafit a rant srebrny



Autko jak stało lakiernika, to nie ma, co siedzieć bezczynnie w domu trzeba cos działać.
Przyciemniłem sobie przednie lampiony. Na fotce porównanie oryginału z przyciemniona:

Co do tylnich lamp to będą całe czerwone
A teraz obiecane fotki Poli w lakierze:



Zderzaki


komora silnika

Przymiarka na szybko nawet nic nie spasowane

Parę fotek:


Szkoda ze nie ma śniegu, bo by się odśnieżało gdzieniegdzie Zart

no to teraz pokaże co jest pod maską rewelacji nie ma



Mega duża kierownica już wyleciała i teraz jest coś takiego


Autko poskładane. Fotki nie za specjalnej jakości, bo słaby aparat. No to lecimy z fotkami:
Na początek wnętrze:


nowa podsufitka:

bagażnik


Na zimówkach to nie za ciekawie wygląda :ściana1:




Parę nowych fotek z niedzieli






wiem wiem auto brudne jak nie wiem co
16.03.2008: dystans z tyłu i MATTIG na aucie.
Z tyłu zawitały dystanse 40 mm z przodu będę 20 mm jeszcze nie mam założonych

I czas na koła






Hokej nie ma łatwego życia



23.03.2008: Fotki swiateczne












29.03.2008: W końcu zawitał zderzak bez miejsca na tabliczkę, nowy gril, no i w końcu skończyłem toczyć dystanse na przód (20mm)



12 Kwi, 2008:Dorobiony nowy dolot + stożek

Naklejka na szybie też się znalazła

24 Kwi, 2008: Silnik 1,3 odmówił posłuszeństwa, szybka przekładka na 1.05 na wtrysku z 1,3 :sad:



no i wkładamy go do auta


Po odpaleniu pierwsza jazda i zderzak wyrwany, do poprawek lakierniczych

2 maj, 2008: zderzak już pomalowany i założony w aucie, hokej skrócony o 3,5cm


11 czerwca, 2008: Gewinde- załozone narazie tylko przód





18 sierpnia 2008: Zawieszenie gwintowane na tył




aaa no i wypełniłem te ohydne dziury dystansach poprzez stożki


04 październik 2008: zakup nowych felg - Schmidt Mx Line 7J et20 i 8J et0










Listopad 2008: Auto rozebrane Trwają prace (czyszczenie komory ze zbędnych elementów itp.) więcej szczegółów niebawem

Osiągnięcia:
23 sierpnia 2008 Pierwszy puchar za najniższe auto zlotu - Ustroniówka 2008


13 września 2008 Kolejny raz okazało sie ze polo jest najnizsze - I zlot samochodow tuningowych w Raciborzu







20 wrzesień 2008 Polo najniższym samochodem OFF zakończenia sezonu w Rajczy


12 październik 2008 Poraz kolejny najniższe tym razem - Autosalon Katowice 2008







MODEL: polo 86c 2f
SILNIK: 1,3 PY (G40) -> 1,1
MOC: 113 -> 50
MODY POD MASKA:Seria

ZAWIESZENIE: Seria
UKLAD HAMULCOWY: Seria
KOLA: Seria
NADWOZIE: Granatowe/czarne/rost

WNETRZE: GT (opis niżej)
AUDIO: nic specjalnego
Zmiany przeprowadzone:
Na zewnątrz:
- tylnia klapa rost
- Pakiet nakładek GT/G40
Wewnątrz:
- seryjne wnętrze G40
Plany na zimę:
doprowadzenie do stanu idealnego



C D N....