[86c2f] Mrugająca kontrolka temeperatury cieczy.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
tomaloski
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 23 kwie 2009, 9:04

[86c2f] Mrugająca kontrolka temeperatury cieczy.

Post autor: tomaloski »

Witam.

Wracałem dzisiaj po pracy i zaczęła mi mrugać kontrolka cieczy, zatrzymałem się i sprawdziłem pod maską czy coś się dzieje. Płyn ok, nigdzie nie ma wycieków. Wsiadłem, odpaliłem i nie paliła się, po około 200 metrach znów zaczęła mrugać, nie zatrzymałem się tylko obserwowałem temperaturę silnika, też wszystko było ok tak dojechałem do domu. Moje pytanie brzmi, co się zepsuło i czy mogę z tym podróżować na krótkich dystansach przez kilka dni?
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

Sprawdź stan płynu hamulcowego :grin:
Awatar użytkownika
obrotny
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:04
Lokalizacja: Legnica

Post autor: obrotny »

Kabielki :)
12.12.2010r. - 17.12.2010r. - Mój pierwszy w życiu SWAP / WYMIANA Silnika 1.3 3f/NZ
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Jak wskaźnik dobrze pokazuje a motoren sie nie gotuje to znaczy że deska zwariowała cos tam trzeba wymienic ale nie pytaj co.


Wesołego Zajączka życzy WP.
Obrazek
Awatar użytkownika
tomaloski
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 23 kwie 2009, 9:04

Post autor: tomaloski »

Dzięki za odpowiedzi. Nie jest to deska i nie są to połączenia, ale za to nad korkiem od płynu hamulcowego jest mokro... Chyba wybija mi płyn w miejscu wejścia czujnika w korek, chwilowo jest za wysoki stan i dlatego zaczyna mrugać? Skąd mogę mieć za dużo płynu jak od trzech lat wszystko grało i śpiewało, układ jest szczelny bo nie ubywa płynu tylko przyrasta... :roll:
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

powiedział bym że może zapowietrzony układ ale żeby przez 3 lata tak jeździć i nie zauważyć? :crazy: :D
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Zawsze płynu będzie przyrastać jak się rozgrzej bo zmienia swoją objętość, jak ostygnie to stan się ciut zmniejszy,
Jak na zimno zalejesz max płynu to po rozgrzaniu się jeszcze trochę przybędzie,
Sciągnij trochę płynu nieco po niżej minimum na zbiorniczku i zobacz co bedzie sie działo jak trochę pojeździsz.
A za mocne ciśnienie w zbiorniczku sie nie robi?? wężę nie są twarde??
Awatar użytkownika
tomaloski
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 23 kwie 2009, 9:04

Post autor: tomaloski »

Zauważyłem, że regularnie kontrolka zaczyna mrugać, gdy silnik osiągnie temperaturę bliską 80 stopni.
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

może z czujnikiem temperatury coś nie halo, ja tak miałem jak mi felerny sprzedali...
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
Awatar użytkownika
tomaloski
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 23 kwie 2009, 9:04

Post autor: tomaloski »

Witam. Chciałem się dopytać, czy układ elektryczny/diagnostyczny silnika AAU, ma możliwość sprawdzania ciśnienia cieczy chłodzącej podczas pracy silnika? Tzn. czy jest w stanie ubywania znikomej ilości cieczy powodować mruganie kontrolki.
t
tomasbw
Początkujący
Początkujący
Posty: 106
Rejestracja: 21 paź 2009, 13:00

Post autor: tomasbw »

[quote=""tomaloski""]Witam. Chciałem się dopytać, czy układ elektryczny/diagnostyczny silnika AAU, ma możliwość sprawdzania ciśnienia cieczy chłodzącej podczas pracy silnika? Tzn. czy jest w stanie ubywania znikomej ilości cieczy powodować mruganie kontrolki.[/quote]


nie
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Ja też to mam. Kontrolka cieczy miga. Koleś wymienił mi czujnik temperatury - bez zmian.
W końcu wypatrzyłem, że... pękł kabel idący do jednego z dwóch czujników temperatury silnika, ułamał się przy samym czujniku. Ale nie miałem czasu tego zrobić, bo można jeździć bez tego - przecież jest jeszcze termometr wskazówkowy (właśnie drugi z tych czujników mierzy temp). Żeby sprawdzić który nie działa po prostu odłączałem je kolejno. Bodajże nie działa ten niebieski.
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

TooMeeK
ten niebieski to akurat jest ważniejszy od tego czarnego :blind:
niebieskim komputer mierzy temperaturę, a czarny, czyli [quote=""TooMeeK""]termometr wskazówkowy[/quote] to ten którym ty masz podgląd
A
Aleksio89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 76
Rejestracja: 19 paź 2011, 23:05

Post autor: Aleksio89 »

Cześć
Napisze tutaj jaki mam problem bo nie chce zakładać nowego tematu
po wlączeniu silnika i nawet po dlugiej trasie potencjometr temperatury wogóle nie działa
strzałka nie chce wogóle się ruszyć
przed włączeniem silnika czerwona lampka mruga nad potencjometrem i za chwile gaśnie
p
pierburg
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 29 maja 2011, 18:33
Lokalizacja: mazury

Post autor: pierburg »

Aleksio89 sprawdź czarny czujnik przy termostacie.
-tato ten silnik jest zepsuty?
-nie synku...to diesel
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”