drgania kierownicy...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
kitt87
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 14 lis 2008, 17:03
Lokalizacja: STB

drgania kierownicy...

Post autor: kitt87 »

Od jakiegos czasu po zmianie opon z zimowych na letnie zauwazylem w swoim samochodzie drgania kierownicy. Z poczatku mialem wrazenie ze to tylko moj wymysl ale z czasem drgania sa coraz wieksze . przy predkosci 100km/h lub wiecej drgania sa juz tak silne ze ciezko utrzymac kierownice. dodatkowo slychac tak jakby bicie kola lub kol niewiem co sie dzieje, czy moze to byc spowodowane zlym ustawieniem zbieznosci?? Czy moze to byc przegub lub lozysko? Prosze o porady macie jakies doswiadczenia z tym zwiazane?
K.I.T.T.
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

a może na początek byś sprawdził wyważenie kół?? poza tym takie tematy były już wałkowane. to że zmieniłeś koła na letnie nie oznacza że zrobili to dobrze. jak wyeliminujesz koła będziesz szukał dalej.
Awatar użytkownika
kitt87
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 14 lis 2008, 17:03
Lokalizacja: STB

Post autor: kitt87 »

Niewiem jak dla ciebie ale to chyba logiczne ze po zmianie opon nalezy je najpierw prawidlowo wywazyc, oczywiscie ze byly wywazone.
K.I.T.T.
G
Grzela300
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 270
Rejestracja: 07 sie 2009, 8:44

Post autor: Grzela300 »

Wyważ jeszcze raz koła, tak jak napisał Ci wyżej Czaja, czasami oponiarz ma zły dzień w pracy. Jakie masz te opony,
górna półka czy budżetówka?
Awatar użytkownika
bartek885
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 60
Rejestracja: 27 sie 2010, 19:21
Lokalizacja: Malbork

Post autor: bartek885 »

U mnie też drżało, pomogło ustawienie zbieżności i kątów. Chociaż podejrzewam że akurat kluczowa tutaj była zbieżność :)
M
MiRo
Początkujący
Początkujący
Posty: 101
Rejestracja: 15 lis 2008, 13:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: MiRo »

jeśli masz jeszcze jakieś stuki to może to być drążek kierowniczy do wymiany - w moim przypadku tak było.

Pamiętaj tylko że jak wymienisz drążek kierowniczy to i tak musisz zrobić zbieżność.
Moje Blue 6N2 ]

Obrazek Obrazek
g
gasmask
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:08

Post autor: gasmask »

A może masz pęknięte druty w oponie?
B
Borek83
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 26 gru 2009, 7:36
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Borek83 »

Ostatnio spotkałem się z przypadkiem opony kierunkowej źle założonej, zachowania były podobne, więc ostatecznie możesz to sprawdzić jeśli posiadasz kierunkowe opony.
ODPOWIEDZ

Wróć do „felgi i opony”