Postanowiłem wreszcie przedstawić moje autko


Model: 9N 5D
Rok produkcji: 2002r, rok modelowy 2003
Przebieg: Przy kupnie (25-03-2010) 107 986km, obecnie (22-05-2014) 151 800km
Silnik: benzynowy 1.4 16V BBY 75KM, skrzynia GDL
Kolor: srebrny metalik, LA7W

- ABS
- wspomaganie kierownicy
- elektryczne szyby z przodu
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- CLIMATIC - klima półautomatyczna
- welurowa tapicerka
- uchwyt na kubek
- regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach
- Immoblizer
- elektryczna regulacja wysokości świateł
- centralny zamek sterowany z kluczyka
- halogeny przeciwmgłowe
- hamulce tarczowe z tyłu
- światełko w bagażniku

- fotele regulowane góra/dół z szufladami
- lusterka i klamki w kolorze nadwozia
- bogatsze oświetlenia wnętrza, materiałowa podsufitka.
- 4x AIRBAG

- swap tylnych lamp na 9N3
- montaż aluringów w zegarach
- wymiana fabrycznego radia. Był kaseciak BETA V, teraz jest RADIO NAVIGATION SYSTEM MCD
- dołożenie zdalnego sterowania centralnym zamkiem - kluczyk scyzoryk (ori moduł komfortu oraz ori elektronika w kluczyku)
- zakup alusów: DEZENT RE 15x6" ET38 z nowymi oponami: BARUM Bravuris 2 185/55 R15 (asymetryczne).
- wymiana mieszka drążka zmiany biegów - Uszyte przez mojego wuja tapicera - materiał lepszy jakościowo niż oryginał, nitka szwów pod kolor nadwozia samochodu

- montaż układu elektronicznego (własne wykonanie przy pomocy qqurydzy) odpowiadającego za zdalne opuszczanie i podnoszenie szyb
- montaż tempomatu

- montaż lampki podświetlenia schowka

- montaż schowka na okulary w miejscy rączki w podsufitce

- naprawa zaworu recyrkulacji spalin EGR - PIERBURG - mój MANUAL
- naprawa elektrycznej regulacji wysokości świateł - mój MANUAL
- wymiana łożyska prawego, tylnego koła - FAG
- dwukrotna wymiana gum stabilizatora -oryginał
- wymiana czujnika STOPu - oryginał
- czyszczenie przepustnicy
- wymiana cewki zapłonowej - oryginał (x2)
- wymiana oleju i filtru oleju - Mobil 1 5W50
- konserwacja podwozia
- naprawa silniczków sterujących klimą - V68 - V154 - wymiana na nowe, oryginały Boscha
- wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody + wymiana paska wielorowkowego i rolki napinacza - RUVILLE, INA, DAYCO, CONTITECH
- wymiana łożysk w kolumnach McPhersona - SACHS
- wymiana amortyzatorów przednich - SACHS Super Touring
- wymiana oleju i filtrów - Mobil1 5W50 full syntetyk, filtr oleju KNECHT, filtr powietrza i paliwa FILTRON
- wymiana amortyzatorów tylnych - SACHS Super Touring
- wymiana odbojów i osłon - tył - KYB
- wymiana tarcz tył - TRW
- wymiana klocków tył - BRECK
- wymiana płynu hamulcowego ATE - DOT4
- wymiana tylnego, prawego łożyska z piastą (uszkodzenie mechaniczne) - FAG

- oklejenie konsoli środkowej folią - grafitowe szcztokowane aluminium.