Falujące obroty:(

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Falujące obroty:(

Post autor: swistak87 »

Po zmianie halla, świec i kabli moja Poli łapie dziwne obroty na luzie czy wciśnięciu sprzęgła. Wymieniłem halla bo mi Poli gasła i nie chciała odpalać tak dla ścisłości. I o co jej chodzi??? Wkurzająca sprawa bo chodzi normalnie nagle spadną obroty to je podniesie na wyższe ale jak spadają to trzęsie całą Poli i nie wiem czy czasem jej nie wzrósł apetyt na paliwo...
Dobre Polo nie jest złe:)
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

sprawdź silniczek krokowy może głupieć!
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

podstawa mono-wtrysku sprawdź lub czy nie łapie lewego powietrza.
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

podstawa jak by mu siadla to przy hamowaniu bo gasl samochod u mnie przynajmniej tak bylo
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

Dzisiaj zauważyłem, że podczas jazdy też to jest odczuwalne jechałem stówkę i przy wciśniętym gazie tak żeby utrzymać prędkość, zamula się na chwilkę i normalnie. Może mi aparat zapłonowy źle ustawili??? Bo przed zmianą halla, świec i przewodów WN było normalanie...
Dobre Polo nie jest złe:)
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Też może być, ale sprawdź wtrysk i zobacz też czy lambda śmiga.
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

zamula Ci, szarpie? u mnie w 3f po swapie tak było i okazało się że lambda się kończy
Obrazek
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

[quote=""kolunio21""]Też może być, ale sprawdź wtrysk i zobacz też czy lambda śmiga.[/quote]

Wtrysk sprawdzony, hmm lambda no zdałoby się sprawdzić...

[quote=""Speede_ZGL""]zamula Ci, szarpie? u mnie w 3f po swapie tak było i okazało się że lambda się kończy[/quote]

Na wolnych idą obroty trochę w dół i zaraz do góry a przy tych dolnych to zatelepie całą budą i tak co jakieś 5 sekund. A podczas jazdy też nieraz zamuli na sekundę.
Dobre Polo nie jest złe:)
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

dokładnie jak u mnie, czyli sonde sprawdzaj ;)
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Tak jak pisałem sprawdź czy lambda śmiga miernik i heja zobacz czy napięcie oscyluje od 0.2-0.8V
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

A mógłby ktoś mi napisać krok po kroku jak to sprawdzić żeby czegoś nie pominąć i mieć pewność że sprawdziło się dokładnie? Już sporo rzeczy umiem zrobić sam przy mojej Poli ale lambdy jeszcze nigdy nie sprawdzałem. Z góry dzięki Koledzy :good:
Dobre Polo nie jest złe:)
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

No to tak: potrzebujesz multimetr(miernik) ustawiasz na napięcie stałe do 20V, lokalizujesz przewodu od sondy 2 białe i czarny( będą z tyłu silnika wtyczka będzie przykręcona do kolektora ssącego, czarny to syganałowy i w niego wbijasz plus z miernika a masę(-)możesz wziąć z budy, napięcie na lambdzie powinno oscylować od 0.2V do 0.8V oczywiście silnik rozgrzany.
mam nadzieje że sie połapiesz co i jak.
PozVWodzonka.
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

ja może takie amatorskie sprawdzanie podam, kiedy kazikboy był u mnie z kompem to od razu wyszło na vagu że lambda, ale dla pewności jeszcze ją odłączyliśmy z wtyczki i runda po osiedlu, polo jechało tak jak powinno, później podłączyliśmy raz jeszcze i znowu szarpało,
może to Ci też w jakiś sposób pomoże
Obrazek
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

Dzięki wielkie Koledzy :piwo:
Dobre Polo nie jest złe:)
j
jarzabek
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 26 lut 2011, 15:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jarzabek »

Miałem podobnie, ale obroty falowały jak się zagrzał silnik i też go troche muliło i w dodatku paliła dużo (10l/100) i to była sonda ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”