Zgasl i nie chce odpalic

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
polo1985
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 07 lip 2011, 0:50

Zgasl i nie chce odpalic

Post autor: polo1985 »

Od kilku godz mam polo 1.4 z 98r (swiezo kupione)Jechalem sobie do domu i po ruszeniu ze swiatel po wcisnieciu pedalu gazu zadusil sie ujechalem jeszcze kawalem zgasl i nie chce odpalic...co to moze byc?jest cos takiego w tych polowkach jak czujnik wstrzasowy od odciecia zaplonu?Jesli tak to gdzie on sie znajduje?pomozcie...
Awatar użytkownika
jaro
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:31

Post autor: jaro »

Po pierwsze sprawdź czy jest iskra na wyjściu z cewki - odpinasz kabel od rozdzielacza i mocujesz go jakoś blisko masy tak, aby mogła iskra przeskoczyć. Jeśli będzie to może być coś z paliwem i go nie dostaje.
p
polo1985
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 07 lip 2011, 0:50

Post autor: polo1985 »

hmmm wiec okazalo sie ze kostka pod aparatem zaplonowym sie urwala i jeden z kabelkow sie wkrecil pod palec i sie urwal ale pewnosci niemam ze to tylko ta przyczyna...
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Jak kostka to pewnie od czujnika halla, a bez tego samochodu nie zapalisz.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
p
polo1985
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 07 lip 2011, 0:50

Post autor: polo1985 »

kabelek juz zlutowany i odpala ale wydaje mi sie ze z kompem tez jest cos nie tak...gdzie w polowce z 98r moze byc komp schowany?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""polo1985""]kabelek juz zlutowany i odpala ale wydaje mi sie ze z kompem tez jest cos nie tak...gdzie w polowce z 98r moze byc komp schowany?[/quote]
Komp jest na podzybiu. patrząc na silnik bedzie on na samym środku. Ale tak na oko z zewnątrz nic nie zobaczysz. Lepiej powiedz co ci nie pasuje w pracy kompa.
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Po co szukac od razu komputera? Napisz lepiej co jest wedlug Ciebie nie tak. Jesli Ci nim szarpie badz muli go, to moze zaplon masz do ustawienia. Jesli grzebales przy aparacie zaplonowym to jest duza szansa wlasnie na to.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
p
polo1985
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 07 lip 2011, 0:50

Post autor: polo1985 »

aparat zaplonowy odpada bo zaznaczalem w jakim polozeniu byl i jest tak samo teraz...a tak ogolnie to zrobilem cos kolo 60 km i zgasl i nie chcial zapalic a potem jak rozlaczylem kleme od aku na pare godz to pozniej prawie zapalil i prawdopodobnie wtedy urwal sie kabelek od kostki zaplonu...A tak w ogule to to auto zaczyna jechac od ok 4 tys bo od dolu jest tragedia...i ogolnie przerywa przy nizszych obrotach...
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Kolego sprawdz sobie kompresje. Moglo Ci wydmuchac uszczelke pod glowica po prostu. Jesli nie ma oznak spalania oleju u plynu chlodniczego tzn ze wydmuchalo ja miedzy cylindrami. Tzn moglo wydmuchac, ale sprawdz kompresje zanim co kolwiek zaczniesz wymieniac.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
p
pyc
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 19 lip 2010, 22:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pyc »

polo1985
Po mojemu padła ci cewka wys. napięcia. Wymontuj ją i sprawdź czy nie ma pęknięć na obudowie. Jak masz multimetr i umiesz się nim posługiwać pomierz rezystancje uzwojeń: pierwotne kilka 3-5 omów (gdy więcej-uszkodzona), wtórne 3-6k omów (tu z kolei im więcej tym lepiej) poniżej 3k cewka do wymiany.
p
polo1985
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 07 lip 2011, 0:50

Post autor: polo1985 »

hm no niestety nie posiadam takiego urzadzonka...w sumie moze i to dobry trop...musze sie przyjrzec cewce...
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”