[quote=""bialy0666""]temat opon to temat rzeka[/quote] dokładnie
żeby zablokować musisz od razu wcisnąć hamulec b.szybko w podłogę, nie powoli wciskać lub średnio szybko wciskać do końca
chyba że stan hamulców nie pozwala Ci ich zablokować (zużyte klocki i szczęki )
u mnie z tyłu mam wersje dla ABS (te większe bębny) chodź ABS brak
ale to może dlatego że z ostatniej serii szedł...
blokowanie opon zdarzyło się parę razy (nie setki, nie dziesiątki, parę) bez względu czy zima 165 czy lato 185, ale to były hamowania awaryjne (w tym roku na szczecie brak było , w tamtym roku dziecko wyleciało przed maskę- z piskiem wyhamowałem przed nim, a chłopiec stanął na środku pasa w dodatku jak wryty, zdrowia mi popsuł)
dużo zależy też od firmy opon i rodzaju, stanu hamulców i umiejętności reakcji
nie wiem jak u Was sobie liczą za wywarzanie, w Lelowie pod Częstochową na stacji diagnostycznej biorą 5zł za koło, komplet 20zł wychodzi- roboty 15min, niewielka suma a spokojnie się jeździ, takie moje zdanie
