Chciałbym przedstawić wam auto, które "buduję" od podstaw, od totalnej serii.
Oszczędzę wam czytania o większości modyfikacji, które tutaj będą niezrozumiałe/nieznane. Postaram się opisać najważniejsze rzeczy.
Honda Civic 6 generacji rok 1997
Silnik:
-Było 1.4 (D14A4)
-Jest D16Z6 po remoncie (Panewki ACL race, Pierścienie Riken, Uszczelniacze i uszczelki OEM)
-Będzie (wiosna/lato) B16A IIgen ze skrzynią Y21 i lekkim kołem zamachowym
Układ dolotowy:
-"Parówa" Simoty + osłona stożka z laminatu i doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka
Układ Wydechowy:
-Jest: Kolektor z nierdzewki 2" owinięty grafitowym bandażem termo, dalej wydech 2,16" (55mm) na 2 tłumikach środkowych przelotowych AWG i na końcu przelotowy M-Tech oem look z kwasówki.
-Przy B serii będzie kolektor 4-2-1 2,5" i wydech 2,36" na środkowym powiększonym M-techu a na końcu M-tech oem look.
Elektronika:
(W standardzie jest elektryka szyb, lusterek, klima, centralny)
-Podświetlenie zegarów na pomarańcz
-Wystrojona mapa ecu - Odcinka 7800rpm, bieg jałowy 900rpm, Procedura startowa 5000rpm
Układ napędowy:
-Lekkie koło zamachowe - 4,45kg
-Short Shifter + poliuretany w patykach łączących dźwignie ze skrzynią
Zawieszenie
Był seryjny amor + sprężyny Eibach -35mm ( w rzeczywistości -45mm)
teraz jest Gwint MTS do którego pewnie wstawie w przyszłym sezonie inne sprężyny (Eibach/H&R/Weitec/KW - jeszcze nie wiem)
Układ hamulcowy:
-242mm z przodu i bęben z tyłu
PLAN: Jak skończą się klocki z przodu to wrzucamy 262 na dobrej tarczy i klocku na przód i kiedyś 242 na tył.
Wygląd zewnętrzny:
-Replika lotki Type-R
-Repliki lusterek SPOON'a
-Przeróbka tylnych lamp na USDM
-Przedni grill type-r
-Pomalowane wkłady lamp w czarny mat
PLAN:
-Progi w kolor, dokładki repliki type-r (poliuretan przód i laminat tył), pozbycie się listew ze zderzaków no i ogólnie malowanie całej budy w brąz
Środek:
-Fotele Recaro z Lancera EVO 8
-Sportowa kierownica ze sporym odsadzeniem
Plan:
Pasy szelkowe 4pkt 3", C-pillar
Audio:
Audio w tym aucie ma jakoś tam grać, to nie jest najważniejsza część "tuningu" tego auta, wręcz jest ona mało istotna
Jakieś zwykłe radyjko sony GT 24 + głośniki JBL GT 652 z przodu i no-name'y z tyłu.
OSIĄGI (przed strojeniem ecu): 0-100 7,8sek 1/4 Mili 15,9 ET + RT (z RT ok 0,4)
Zdjęcia:
Zaczęło się od....

Tutaj już zdjęcia z niedalekiej przeszłości i teraźniejszości








Zdjęć mam od groma, bo praktycznie wszystko jest uwieczniane na zdjęciach (każdy mod) i jest prowadzona pełna historia przemian tak więc jak kogoś COŚ zainteresuje (np wcześniejsze przemiany czy coś) to wstawię. dodatkowe zdjęcia