[6n2] problem z odpalaniem po postoju 1.4 tdi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

e
enemiz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 13 paź 2011, 18:29

[6n2] problem z odpalaniem po postoju 1.4 tdi

Post autor: enemiz »

Witam! a wiec moj problem jest taki ze polo 6n2 1.4 tdi 2001 rok po kilku godzinach postoju lub nocy ma problem z odpaleniem
na plaskim terenie i pod gorke przewaznie auto trzymam za domem na wzniesieniu jezeli stoji maska z gorki w dol odpala praktycznie bez zadnych problemow ale jezeli stoji pod gorke ma problem z odpaleniem tak samo na plaskim chodz ciut mniejszy wyglada to tak jak by chcial odpalic a nie moze dodajac troszke gazu zalapuje praktycznie odrazu... czytalem wiele wypowiedzi na ten temat ale to nie to samo
swiece sa ok bledow nie ma zadnych wyglada to na brak dostatecznego wtrysku mozliwe aby byla to pompa paliwa? ciut zmeczona?
czy uszczelki na wtryskach? dodam iz alternator wydaje lekkie szumy,piski jak by lozysko bylo wyrobione lub szczotki zluzyte...
ale dziala. mozliwe ze zasysa gdzies powietrze? jeszcze jedna rzecz jak tankuje i wkladam cala pompe paliwa do baku to odbija natychmiast raczke wiec wkladam do polowy i jest ok nie wiem czy to normalne? prosze o podpowiedzi dziekuje i pozdrowki!
Awatar użytkownika
Jote$
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 267
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:24
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Jote$ »

sprawdz szczelnosc ukladu paliwowego + zaworki na przewodach i oringi na podgrzewaczu paliwa w filtrze paliwa, nastepnie wez się za sprawdzenie pompy tandem i tu szukaj problemu ale jezeli z nia by bylo cos nie tak to raczej problem pojawilby sie nie tylko przy odpalaniu, dlatego proponuje od razu zdjecie pokrywy zaworow i sprawdzeniu oringow na wtryskach - zaznaczam, że głowice wraz z pompkami to bardzo nie udana rzecz VW - ponieważ w tych modelach czesto gesto wycieraja sie gniazda pompek w głowicach. Zaznaczam, że warto sprawdzic i wymienic oringi na pompkach zestaw naprawczy Boscha to nie jest duzy koszt bo za zestaw oringow na pompke to ok +/- 30 zł.

a poza tym to warto by bylo sprawdzic prad w polo skoro mowisz, ze juz slychac jakies problemy z alternatorem.

pozdro
PozdraVWiam

Japanese Domestic Market
e
enemiz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 13 paź 2011, 18:29

Post autor: enemiz »

Dzieki Kolego sprawdze to mam zamiar wybrac sie do serwisu boscha we wroclawiu raczej ich chwala
pzdr!
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”