Witam. Byłem pare dni temu na ustawianiu zbieżności, ale po ustawieniu nie dało się dokręcić kontry końcówki drążka(z obu stron). Mechanicy próbowali ją podgrzać palnikiem, ale nie puściła i jestem zmuszony zdjąć cały drążek i ewentualnie wymienić. Udało mi się wybić końcówkę i zdjąć gumę z końca drążka, ale dalej nie wiem co robić. w książce "sam naprawiam"" jest napisane, żeby wyciągnąć cały układ kierowniczy(jeśli nic nie pomyliłem). czy jest to konieczne? Bo kluczem próbowałem dojść, ale się nie udało.
baartek nie ma rzeczy niemożliwych są mało opłacalne
widać wybrałeś nie właściwy warsztat
a nie trzeba wyciągać maglownicy aby zrobić drążek kierowniczy
vwkas18 a jeśli pojadę do innego warsztatu i im się nie uda to mogą mnie skasować za samą próbę? Bo tak miałem okazję za 60zł, a warsztat wydawał się solidny
Ja przerabiałem ostatnio temat
Jedziesz na warsztat mają specjalny klucz i odkręcają
Zapłaciłem 170zł za drążki + wymianę
Aha i pamiętaj żeby mieć stary drążek na wzór bo są trzy rodzaje
Podpinam się.
A może ktoś podpowie jak wyciągnąć tą gumową osłonę ?
Jest tam naprawdę beznadziejny dostęp.
Może wymontować wahacz i próbować od spodu ?