[86c2] tylne hamulce sie blokuja po zmianie na tarczowe

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

w
woyciech555
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 24 maja 2010, 17:54
Lokalizacja: Leszno

[86c2] tylne hamulce sie blokuja po zmianie na tarczowe

Post autor: woyciech555 »

Witam.Mam takie male pytanko.mam polo g40 i postanowilem zmienic tylne hamulce bebnowe na tarczowe od pasata b4 wszystko ladnie pieknie az do mometu jazdy probnej poniewaz tylne kola zaczely sie blokowac wczesniej niz przednie i pod czas gwaltownego hamowania czuje sie troche jakbym jechal na recznym.
dodam jeszcze ze w ukladzie hamulcowym nie mam oryginalnie reduktora hamowania na tylnej belce.
1.Mozna cos temu zaradzic??
2.przymierzam sie tez do zmiany przednich tarcz na wieksze 256mm i pompe hamulcowa od 2litry gti czy warto i czy to cos pomoze wobec tylnych hamulcow??(jeszcze nie wiem czy to bedzie pasowalo ale zamierzam tak zrobic)
Awatar użytkownika
Dyziowaty
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 21 sie 2010, 23:21
Lokalizacja: Głogów (dolnoslaskie)

Post autor: Dyziowaty »

korektor jest potrzebny jezeli chcesz to mam
w
woyciech555
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 24 maja 2010, 17:54
Lokalizacja: Leszno

Post autor: woyciech555 »

tak myslalem ale to nic nie da skoro ja mam glebe -10cm
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

musisz mieć korektor hamowania ja mam i nic nie blokuje a glebe mam 60/40
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
w
woyciech555
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 24 maja 2010, 17:54
Lokalizacja: Leszno

Post autor: woyciech555 »

aha a mam jeszcze takie pytanie jak on dziala jak wlacznik czy potencjometr czyli im bardziej sie przymyka tym mniejsze cisnienie??
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

woyciech555
jak potencjometr :)
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

on działa jak tłoczek, czym większe ciśnienie w układzie, tym bardziej rozciąga (za pomocą dźwigni oczywiście) grubą i sztywną sprężynę która mocowana jest do belki.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

korektor jest na sprężynie
pod naciskiem(obciążeniem)
d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

tak jak było już napisane korektor jest mocowany do belki i siłą hamulca regulowana jest zależnie od obciążenia czyli ugięcia zawieszenia
przy autach obniżonych można spróbować regulować śrubą regulacyjną sprężynę lub gdy gleba jest zbyt duża i brakuje regulacji
można wywalić całkowicie sprężynę i zrobić własną regulację która już nie będzie zależna od ugięcia zawieszenia tylko raz regulujesz i masz spokój
patent działa sprawdzone między innymi w Golfie mk2 Bestii ;)
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
w
woyciech555
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 24 maja 2010, 17:54
Lokalizacja: Leszno

Post autor: woyciech555 »

nie chciało mi się bawić w oryginał bo nie mam żadnych mocowań od korektora i założyłem regulatory (2 sztuki) od cinquocento xD działa wyśmienicie auto po wduszeniu hamulca dosłownie staje dęba oczywiście do tego pompa hamulcowa większa 22mm :)
Awatar użytkownika
lampik
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 49
Rejestracja: 04 lut 2010, 23:04
Lokalizacja: polska

Post autor: lampik »

a jest jakiś tutek w jaki sposób można zaadoptować korektor hamowania i jakie mody zrobić w tyle w aucie 86c coupe ?
lampik
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""lampik""] w jaki sposób można zaadoptować korektor hamowania[/quote]
były fabrycznie w niektórych wersjach
[quote=""lampik""]jakie mody zrobić w tyle w aucie 86c coupe ?[/quote]
rozwiń myśl bo ta niewiele mówi
Awatar użytkownika
kerst
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 497
Rejestracja: 16 wrz 2009, 12:10

Post autor: kerst »

woyciech555 kup korektory z golf-a III 1.4 sa wkrecane na pompe hamulcowa pomoga :) mozesz je tez wkrecic w kazde inne miejsce na przewodzie :)
Awatar użytkownika
garbatymarcin
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 314
Rejestracja: 18 gru 2011, 17:43
Lokalizacja: KR

Post autor: garbatymarcin »

kerst, coś takiego masz na myśli?

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... wania.html
Było: 1302 \'71, 86c \'87, 6n \'97
Jest]Derby 86c \'82[/url], CG9 \'00
Awatar użytkownika
kerst
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 497
Rejestracja: 16 wrz 2009, 12:10

Post autor: kerst »

garbatymarcin
tak dokladnie to :) mozna je wkrecic bezposrednio na pompe albo gdzien na przewodzie ja mam takie cos ORI z GOLF-a MK I cabrio 1.8 :) byly tez w GOLF-ie M III 1.3 albo 1.4 benzyna oraz IBIZIE II najslabszej
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”