Witam.
Problem jest następujący; W tym tygodniu zaświeciła mi się kontrolka ABS oraz ikonka Hamulca ręcznego z trzy krotnym piszczeniem.
Przeszukałem forum znalazłem dużo wypowiedzi poszedłem tym tropem i niestety nadal świecą. Zrobiłem nastepujące rzeczy:
Podłączyłem pod Vag-com i ABS wyskoczył błąd 00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46)---Czujnik prędkości Tylny lewy, więc został dziś wymieniony na nowy oraz błąd skasowany. Błędu nie pokazuje już ale niestety nadal obie ikonki świecą.
Bezpieczniki od ABS sprawdzone sprawne.
Akumulator naładowany.
Płyn hamulcowy dolany poziom taki jak powinien być.
Błędy jakie mam to
668 Napięcie na zacisku 30 za niskie sygnał poza wartościami granicznymi
18057 Magistrala CAN ABS - brak sygnału
Jakie macie jeszcze propozycje może ktoś miał podobny problem.
Ostatnio zmieniony 24 gru 2011, 9:51 przez DEFENCE, łącznie zmieniany 1 raz.
[quote=""DEFENCE""]668 Napięcie na zacisku 30 za niskie [/quote]
u mnie ten błąd zakończył sie wymianą pompy abs razem ze sterownikiem (jakies 200 zl na allegro dałem). tzn. padł sam sterownik od pompy abs a jako ze nie ma sensu rozbierać/rozdzielać sterownika od pompy (jest zintegrowany z pompą) to od razu wymieniłem całość.
Jeszcze mozesz posprawdzać to : viewtopic.php?f=182&t=15779&p=139675&hilit=abs#p139675
Witam
U mnie problem rozwiązany. Przy akumulatorze tam gdzie są bezpieczniki jest wtyczka z wiązką kabli okazało sie że kabel żółto-zielony był urwany. Podobno bardzo częsta usterka.
Przepraszam za zabawy w górnika ale mam podobny problem. Kontrolka od recznego zapala i daje 3 sygnały od 3 tys RPM na luzie albo przy 20km. Malo tego pali sie kontrolka od abs, która wczesniej byla zaklejona izolacją :/. Po diagnozie P.vagiem wymienilem czujnik z tylu aleeee jest jeszcze jeden maly blad "00668 Napięcie baterii (terminal 30)" za cholere nie wiem jak sie tego pozbyc. Z paleniem samochodu nie ma problemów. Bezpieczniki na aku cale i wolne od zabrudzen typu rdza itp. Probowalem zrobić test wyjścia ale wykakuje nieznany bład i okienko zamyka sie. Patrzylem na tą wtyczkę i każdy kabel siedzi jak Bóg przykazał. HELP !!! Proste naprawy mechaniczne ogarniam ale z elektroniką mam tyle wspólnego co krowa z coca cola. Jakby by jakis dobry czlowiek z okolic Makowa Maz. Ciechanowa lub mniej wiecej te rejony , który chciałby pomóc to byłbym ogromnie wdzięczny :beg:
Błąd oznacza zbyt słabe napięcie.Najprościej to podmień/doładuj akumulator, sprawdź ładowanie alternatora a jak wszystko będzie w porządku to sprawdź kabel + który idzie od aku do listwy pod deską rozdzielczą.Najprawdopodobniej przenosi on zbyt małe napięcie na listwę.
Wiem, głupie pytanie ale czy ktoś na forum ma fotkę tej listwy, ewentualnie zadowoliłbym się opisem zewnętrznym i gdzie ją szukać A może wiecie od czego ta kontrolka od recznego? Czujnik od recznego odpinałem i nadal to samo. Poziom plynu jest odpowiedni. Nie mam pojecia czy klocki maja czujnik zużycia. Czy przy spięciu kabli od czujnika poziomu płynu powinno coś się dziać?
PLEASE HELP Moze z waszą pomocą uda mi sie ogarnąc moje zielone szaleństwo
Chodzi o listwę bezpieczników pod kierownicą.
A kontrolka od "recznego" jest ogólnie od ukladu hamulcowego. I jak jest problem z abs to bedzie pokazywać problem.
Wymieniłem pompę + sterownik. Małe kodowanie. Kod wygrzebany z postow sidewindera chyba Piwo mu za to Teraz sie ciesze wpełni sprawną polówka i już nikt nie zapyta sie czemu kontrolka (!) miga
wiesz u mnie podpasowal numer pompy, ktos juz wczesniej taką miał i akurat traf chcial ,ze taka byla u mnie a kod to chyba 05703 chyba , bo nie dam sobie reki urwac.. a pompa to w oznaczeniach miala 117a
odgrzeję kotleta,
u mnie wygląda to tak, kontrolka abs świeci cały czas podczas jazdy, to nie jest w sumie problem bo i tak nie zależy mi na absie, jest to lewy tylny czujnik do wymiany to na bank pod Vagiem go wykrywa, problem polega na tym że od czasu do czasu miga kontrolka hamulca roboczego i słychać trzy sygnały dźwiękowe.
Dodam że hamulce u mnie wzorowe, płyn nie dawno wymieniałem nawet,
hamowanie jest OK, tylko ta kontrolka i sygnał jakoś mnie już zaczynają denerwować,
poczytałem te posty powyżej i jakoś nie mogę zlokalizować usterki, może pompa mówi dobranoc?
co myślicie?
Rat
Jest to związane z tym walnietym czujnikiem. Układ jest niesprawny i daje o tym znać. Jak naprawisz to przestanie. Ja miałem tak w czerwonej ale z czujnikiem z przodu.
ok to zabiorę się za to jednak jak mówisz że rozwiąże to problem, nie kojarzysz jakie to koszta?
wiem że w aso taki czujnik kosztuje kosmos ale może jaka używka...i będzie