Strona 1 z 1
[6N] Zmiana zegarów na poliftowe - montaż
: 22 gru 2011, 20:04
autor: qK.
Witam, chce wsadzić do polo zegary poliftowe i napotkałem problem z ich umieszczeniem, może robił to już ktoś i pomoże mi co przerobić w desce żeby je zmieścić.
Z góry dzięki za pomoc
Re: [6N] Zmiana zegarów na poliftowe - montaż
: 22 gru 2011, 20:20
autor: sebeq
musisz po bokach rozszerzyc reszta samo pójdzie :oki: i najpierw wkładasz góre albo dół nie pamietam,troszke luz bedziesz miał ale ramka dociśnie :oki:
Re: [6N] Zmiana zegarów na poliftowe - montaż
: 03 mar 2012, 14:56
autor: carolus111
a jesli chce wymienic zegary na poliftowe to musze szukać takich zeby mniej wiecej przegieg sie zgadzał, czy mozna go jakoś poźniej "skorygować" do wlasciwego?
Re: [6N] Zmiana zegarów na poliftowe - montaż
: 03 mar 2012, 21:13
autor: czaja
[quote=""carolus111""]a jesli chce wymienic zegary na poliftowe to musze szukać takich zeby mniej wiecej przegieg sie zgadzał, czy mozna go jakoś poźniej "skorygować" do wlasciwego?[/quote]
można go później skorygować. więc szukaj takich co sa sprawne.
Zmiana licznika 6n
: 30 sty 2016, 20:58
autor: ReVsky
Witam, posiadam VW Polo 6n z 1996 r przed małym liftem i chciałbym zmienić u siebie zegary na te "po lifcie". Zatem zakupiłem dziś "nowsze" zegary do polóweczki i w domu po wyciągnięciu starych zonk.... Wtyczka nie pasuje.... I teraz moje pytanie.... czy da się podłączyć nowsze zegary (rozumiem że bez przeróbek się nie obejdzie) ale czy to jest ogólnie wykonalne i czy to będzie działać?
Re: Zmiana licznika 6n
: 06 lut 2016, 19:09
autor: yakubo1990
[quote=""ReVsky""]Witam, posiadam VW Polo 6n z 1996 r przed małym liftem i chciałbym zmienić u siebie zegary na te "po lifcie". Zatem zakupiłem dziś "nowsze" zegary do polóweczki i w domu po wyciągnięciu starych zonk.... Wtyczka nie pasuje.... I teraz moje pytanie.... czy da się podłączyć nowsze zegary (rozumiem że bez przeróbek się nie obejdzie) ale czy to jest ogólnie wykonalne i czy to będzie działać?[/quote]
Da się

Ja założyłem od gola 4. Trzeba dorobić przejściówkę wtyczek:
http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 0959f6db78
Potem kupić pompę paliwa po lifcie. W twojej bedzie pokazywało błędne paliwo bo inna jest rezystancja płytki:
ja zakładałem pompę o numerze 6n0919051d. Najlepiej kupić z wtyczką bo trzeba bedzie przelutować też wtyczkę od pompy.
Ostatnia rzecz jaką zrobiłem to wymiana czujnika ciśnienia oleju na ten z golfa IV.
Wszystko śmiga aż miło i wygląda tak :oki:

Jak coś to pytaj smiało
