Mam Polo 6N, wiele pracy z nim jeszcze jest ale tak po krotko jego historia:
VW POLO by FlashBolt (Flash)
Volkswagen Polo 1.6 [6N]
Rok Produkcji: 1995r.
Pojemność skokowa: 1598 ccm
Moc: 75 KM
Moment obr.: 135 Nm
Spalanie w mieście: 7-8l
Spalanie w trasie: 6-7 (choć zdarzało się poniżej 6 przy prędkości do 120km/h)
Przy masie własnej 915 kg jak dla mnie w sam raz

V-Maks (na niemieckiej autostradzie) 187km/h –odczyt z GPS (licznik wiadomo zawyża prędkość)
Polówka kupiona w 2006 roku, seryjna bez żadnych modyfikacji
Na dzień kupna miała prawdziwy przebieg 83300km. (20.09.2006)
Tak się prezentowali gdy ja kupiłem:

I tak w sumie trzy lata jazdy bez żadnych zmian
Wiosna 2010:
Zmiana atrapy grila na gril bez znaczka, wymiana kierunków na białe:



Vmaks (oczywiście na autobahnie w DE)

Latem 2010 przyszedł czas na malowanie felg zimowych
Czarny mat:

Pozna jesień 2010
a zimowych felgach:



Grudzień 2010:
wymiana filtrów:
(tak wygląda moje "wnętrze" czyli potwor spod maski ;P hehe


nie robiłem "foto - story" krok po kroku

P.s. Wiadomo filtry i inny były kiedy trzeba wymieniane, lecz z jednej wymiany mam fotki ;P
22.1.2011
HDR spod "Basenu" w ZG

24.1.2011
178.000 km

no i wspominane juz tylne lampy:
Przed:

Po:

i dla porównania

12.2.2011
tak wyglądają lampy:


a tutaj kilka nowych HDRow:



14.2.2011
powrót do grila ze znaczkiem, ale w czarnym macie
i cały gril już z czarnym znaczkiem

6.2011
Polo dziś nad Odra


1.06.2011
VW Polo ma na liczniku 182tys km
2.06.2011
Polówka na opuszczonej stacji paliw niedaleko ZG

5.7.2011
184.000km



8.7. 2011
Dowody na dobre jak dla mnie spalanie:
przejechałem 534km

a spalil mi 31,73 litra
31,73 / 534 = 5,94litra/100km
czyli mniej niz 6litrow

420km po autostradzie w DE a reszta to Landstrass (międzymiastowa)
Vmax ok 160 km/h
P.s. Nie narzekajmy na ceny benzyny w Polsce

16.7.2011:
Polówka w Berlinie :

20.7.2011
Lipcowe trasy Polo:
Zary - Celle - Zary - Szklarka - Zary - Berlin - Celle - Zary

czas odpocząć

Polo dobrze się spisało, Promocja na orlenie tez mi się podobała

12.8.2011
umyty, odkurzony i wypucowany w środku

i taka fotka wnętrza :

14.8.2011
bagażnik rozmaitości do Polo

p.s. Tak pod spodem gril z Biedronki

27.8.2011
Takie ze strefy przemysłowej z "Vagowcami"



2.9.2011
Felgi zmienione (od tego zaczely sie "wieksze" zmiany)


4.9.2011
Polo odpoczywało gdy bawiłem się na grillu


6.9.2011
Kilka nowych zdjęć:




13.9.2011
190.000km

[]13.9.2011[/i]
dziś pojawił się gwint TA Technix

16.9.2011
Fotka z dziś: (ostatnia na seryjnym zawieszeniu)

20.9.2011
Gwint TA Technix



21.9.2011
Fotka z jednostki wojskowej

25.9.2011
Sesja z Reezlerem:





14.10.2011
Dzis wypucowane felgi:




15.10.2011
Czas zmienić opony:
15'' zapakowane i przelezą sobie zimę


zimowe 13'' plus kołpaki (brakuje jedynie emblematów VW)
przód:

tył:

19.10.2011
Chamstwo nie zna granic... taki efekt z rana:

20.10.2011




27.10.2011
wymiana kierunków z białych na clear black: (lepsze foty innym razem)
przed:

po:

30.10.2011
Porównanie serii z lekko obniżoną moja polówka:

8.11.2011
nisko, niżej... POLO


21.11.2011-29.11.2011
"Remont silnika"
jaka ładna galaretka:

czysto to tam nie było:

Jak już wszystko rozebraliśmy to przyszedł czas na czyszczenie, czyszczenie i jeszcze raz czyszczenie....
Głowica, blok, tłoki, miska olejowa, silnik od dołu, układ chłodniczy, zbiorniczek wyrównawczy
Blok po częściowym wyczyszczeniu:

no i tak to na koniec wygląda:

No i głowica wróciła z planowania (plus wymiana uszczelniaczy)

Fotki mało mówią ale na przestrzeni tygodnia wymieniono:
- filtr powietrza
- filtr oleju
- filtr kabinowy
- pasek rozrządu
- uszczelka pokrywy
- uszczelka kolektora wydechowego
- uszczelka pod głowica
- inne mniejsze uszczelki
- olej
- płyn chłodniczy (koncentrat)
- głowica oddana do planowania
- rura dochodząca do pompy wody
Dodatkowo wszystko czyszcząc i poprawiając.
2.12.2011
Nowa ciekawa miejscówka w ZG:





8.12.2011
Kolejna część fotek z ZG:







9.12.2011
Blacha pod tylny zderzak w podkładzie ( w sumie juz czeka pomalowana na założenie)

14.12.2011
No i tak można zakończyć 2011 rok:

Blacha z tylu wymieniona i pomalowana

16.12.2011
dziś z felg letnich powykręcałem śrubki


Uploaded with ImageShack.us

i aż chce by już wiosna była

jednak coś jeszcze w 2011 zacząłem robić

20.12.2011
A tak musi Polo wyglądać do marca, czyli:
-progi w kolor auta
-usuniecie listw

29-30.12.2011
Zaleta gwintu jest ze wystarczy tylko dwa razy auto podnieść by 4 koła zmienić;P
dziś tylko dokładkę poprawiałem:

30.12.2011
Dzisiejsze zabawy światłem na spocie u Wronka

podziękowania dla Stars11 za tak piękna czcionkę i pisownie

4.1.2012
Jednak przekonałem się do ori Hella dymionych, maja być wszystkie lampy Hella

tak to wygląda:


14.1.2012
Nocne zdjęcie:

Co udało się zrobić od czasu przemiany seryjnego Polo w Polo bliżej ziemi
- zakup felg 15 "Autostrada Modena"- plus opony 195/45 R15 (2.9.2011)
- wymiana blachy pod tylnym zderzakiem oraz malowanie jej w kolor auta (13.12.2011)
- przegląd (13.9.2011)
- OC (22.8.2011)
- poprawa ręcznego + wymiana szczek (13.9.2011)
- naprawa panelu nawiewu (19.9.2011)
- gwint (19.9.2011)
- uszczelniacz w skrzyni biegów + dolanie oleju do skrzyni (19.9.2011)
- wymiana poduszki pod skrzynia biegów (20.10.2011)
- kilka popraw elektryki (radio w końcu nie gubi pamięci) (19.9.2011)
- "mały remont" silnika (21-29.11.2011)
- wymiana oleju (13.12.2011)
PLANY NA 2012
- Regeneracja progów w kolor auta
- Usuniecie listw
- Elektryka szyb
- Wymiana tarcz i klocków z przodu - zrobione (18.1.2012)
- Rożnego rodzaju poprawki blacharsko-lakiernicze
- Halogeny
- Wymiana wnętrza na ciekawsze
- Car Audio (coś co by ładnie z tylu grało i niewiele miejsca zajmowało)
- "kultowa jednostka" hehehe ;P
18.1.2012
tarcze i klocki wymienione

stara(po lewe) kontra nowa (po prawej)

no i złożone w całość:

potem tylko kolo i jazda

Podsumowanie:
Wiele pracy jeszcze mnie czeka, ale wszystko powoli ogarnę, chce na wiosnę 2012 już mieć blacharsko zdrowe auto, wrzesień był "pełen" wrażeń.
Ma być niżej, bez wielkich fajerwerków ale wydaje mi się z gustem.
Choć o gustach to ciężko rozmawiać
Czekam na opinie i uzasadniona krytykę

i dalsze "Story"
28.1.2012
Kilka zimowych fotek brudnego Polo:




5.2.2012
Mozna by to nazwac regeneracja zamka w klapie. Wszystko na części pierwsze rozebrane, poczyszczone, nasmarowane, złożone i działa
Problemy z zamkiem w tylnej klapie nie powinny już się powtarzać. Naprawione w końcu tak jak powinno być za pierwszym razem.
Oczywiście wszystko dzięki Adamowi

10.2.2012
Wczoraj zakupiłem w końcu ori mechanizmy podnoszenia szyb

Podziękowania dla S11 za to ze pamiętam o mnie

11.2.2012
Wczoraj wieczorem trasa do DE.
Tak dziś rano wyglądało Polo:


Troszkę danych o spalaniu:
do DE -> 8,7 /100km (zwyczajne 95oktany) - V maks tak do 160km/h
do PL -> 8,1 /100km (niemieckie 102oktany) - V maks tak do 180km/h
18.2.2012
Kolejna trasa do DE
Wczoraj wypad do Niemiec i spalanie (przy prędkościach do 140km/h)- większość trasy po autostradzie
6,55l/100km
Dzis powrót i spalanie : (przy prędkościach do 130km/h) - większość trasy po autostradzie
5,69l/100km
21.2.2012
Mistrz znowu dopadł Polo i dmuchawa naprawiona ;P
Czekam na odszkodowanie za szkodę z 11 Lutego,a prace i tak stoją w miejscu bo zimno
a taka szkodę mi zrobiono:

2.3.2012
Przygotowałem śruby do felg, efekt przed i po
mi się podoba:


i grupowo:

3.3.2012
z cyklu " najlepiej jest dobrać dobry kamuflaż


Polo to ładnie jedynie na zdjęciach wychodzi ;P
poczyściłem progi i nie mogę na to patrzeć, dobrze ze idzie wiosna, najwyższy czas ogarnąć to o czym tylko tyle pisze

bo 10 stron tematu a jakoś małe postępy ostatnio ;P
z nowości: błotnik zakupiony z Adama pomocą

7.3.2012
tak się prezentuje lepsza strona:


11.3.2012
Kilka fotek z Passatem Shu:






13.3.2012
Dzis wymieniona nagrzewnica no i położona instalacja pod elektrykę szyb
Deska ściągnięta:

Wnętrze:

Standardowo jest tutaj kierownica i licznik:

Podsumowanie poniedziałku:
6h pracy, no ale w aucie ciepło, instalacja sobie leży, pozytywny poniedziałek

17.3.2012
Podświetlenie włącznika świateł, przycisku podgrzewania tylnej szyby, panelu nawiewu, panelu elektrycznych szyb zmieniło się w czerwone (jak w Audi ;P bądź seacie)
Została jeszcze zabawa z podświetleniem licznika.
Słowa podziękowania dla Adama
