Dławienie po odpaleniu
: 26 maja 2009, 17:27
Witam wszystkich po dłuższej chwili 8-)
Proszę o jakieś podpowiedzi co do mojego problemu z polóweczą.
Zawsze auto uruchamiam na benzynie a na gaz przełączam przy około 70C. Rano tzn. jak jest zimny silnik odpala od razu, ale jak dostanie dawkę startową to schodzi lekko z obrotów poniżej 1000rpm i jakby mu nagle paliwa zabrakło... dostaje znowu i tu skok na jakieś 1500-2000. Tak kilka razy no i powoli sie to normuje. Czasem w czasie jazdy jakby przymulał na moment. Bylem u mechanika - błąd mieszanki, podgrzewania sondy lambda. Skasował, adaptował przepustnice, zrobił nowe nastawy i powiedział żeby trochę pojeździć tylko na benzynie. Zrobiłem 500 km i spalanie 6-6,5l/100 więc lambda dobrze reguluje skład mieszanki. Odpala bardzo ładnie na ciepłym a na zimnym silniku jakby coraz lepeij a na pewno bez takich skoków. W weekend zacząłem przełączać i jeździć na lpg no i wczoraj rano niestety z odpalanie znowu to samo!!! Wymieniłem wszystkie filtry, olej; paliwo pewne i w zbiorniku zawsze od 1/2 do full. Myślę o czujniku temp. cieczy chłodzącej albo nie wiem jaki ale że ma to związek z instalacją LPG.
Silnik 1.4 AEX + LPG.
Proszę o jakieś podpowiedzi co do mojego problemu z polóweczą.
Zawsze auto uruchamiam na benzynie a na gaz przełączam przy około 70C. Rano tzn. jak jest zimny silnik odpala od razu, ale jak dostanie dawkę startową to schodzi lekko z obrotów poniżej 1000rpm i jakby mu nagle paliwa zabrakło... dostaje znowu i tu skok na jakieś 1500-2000. Tak kilka razy no i powoli sie to normuje. Czasem w czasie jazdy jakby przymulał na moment. Bylem u mechanika - błąd mieszanki, podgrzewania sondy lambda. Skasował, adaptował przepustnice, zrobił nowe nastawy i powiedział żeby trochę pojeździć tylko na benzynie. Zrobiłem 500 km i spalanie 6-6,5l/100 więc lambda dobrze reguluje skład mieszanki. Odpala bardzo ładnie na ciepłym a na zimnym silniku jakby coraz lepeij a na pewno bez takich skoków. W weekend zacząłem przełączać i jeździć na lpg no i wczoraj rano niestety z odpalanie znowu to samo!!! Wymieniłem wszystkie filtry, olej; paliwo pewne i w zbiorniku zawsze od 1/2 do full. Myślę o czujniku temp. cieczy chłodzącej albo nie wiem jaki ale że ma to związek z instalacją LPG.
Silnik 1.4 AEX + LPG.