[86c] polo 1,3 gaźnik nie trzyma wolnych

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Yankes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 11 cze 2011, 7:58
Lokalizacja: Starogard Gdański

[86c] polo 1,3 gaźnik nie trzyma wolnych

Post autor: Yankes »

mam problem z moim polo otóz nie trzyma wolnych obrotów a jak delikatnie trzymam obroty to strzela w gaxnik gaśnie i obroty skacza jak szalone czujnik temperatury wymieniony na nowy świece kable nowe zapłon ustawiony prawidłowo gaźnik to pierburg 2e
VW polo 1,3 gt ROST Style

viewtopic.php?f=27&t=32811
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Najprościej podmienić gaźniora bo ci się cierpliwość skończy zanim dojdziesz a pewnie w nim przyczyna :agree: Nic bliżej ci nie powiem bo moja wiedza na temat gaźników jest raczej znikoma ale obstawiam że z nim coś nie gra znajomy mechanior się bawił z takim co ty masz i też nie wytrzymał poprostu wymienił
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

Yankes, a rozrząd nie przeskoczył?
Awatar użytkownika
Yankes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 11 cze 2011, 7:58
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Yankes »

nie sądze żeby przeskoczył, a gaznika nie mam skad wziąść : (
VW polo 1,3 gt ROST Style

viewtopic.php?f=27&t=32811
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Z tego co pamiętam to mój znajomy mechanior mówił coś o podciśnieniach w tym gaźniku :commando: a jesteś z moich okolic wiec nie gadaj że szrotów nie ma bo jest ich mnóstwo tylko trzeba poszukać :) jak masz gadanego to 100-150zł i ogarniesz o ile to będzie przyczyna.
Pomęcz kolegów na forum tych co maja pojecie o gaźnikach gdzie można zajrzeć :amen:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Yankes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 11 cze 2011, 7:58
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Yankes »

Mam zamiar kupic gdzies właśnie gaxnik i mam nadzieje ze to on bedzie przyczyną bo ogólnie rzecz biorąc nic innego nie podejrzewam o problemy
VW polo 1,3 gt ROST Style

viewtopic.php?f=27&t=32811
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

może napisz jak to się wszystko zaczeło podczas jazdy czy grzebałeś coś w silniku, zazwyczaj są drobnostki ale podczas dochodzenia psujemy coś po drodze kręcimy grzebiemy i potem jest wszystko rozregulowane jak taka stara k.......... :crazy: przynajmnie ja mam tak w modzie :grin:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Yankes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 11 cze 2011, 7:58
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Yankes »

samo tak zaczelo stal i juz po odpaleniu dupa;p
VW polo 1,3 gt ROST Style

viewtopic.php?f=27&t=32811
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

najprosciej wstawic gaznik z fiata 125p

mam tez gaznik z polo na sell

a Tobie prawdopodobnie padla membrana wzbogacania
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Michał nie znam bardzo dobrze tego gaźnika ale jak membrana pompki przyspieszającej pęknie to paliwko na zewnątrz wycieka ?!
I tak jak napisał Czołg wszystkie podciśnienia i zaworki do przeglądu , cóż nawet porządne faszystowskie podzespoły z czasem się poddają ;)(;
Tak po za konkursem może fiatowski weber się sprawdza w polówce bo z tego co pamietam w dużym fiacie się wujowo sprawdzał .
Bardziej bym wolał jikova ze skody favorit bo to licencyjny pierburg .

Ps.Yankes nie lubisz zapachu farby na blasze ? Wiesz prywatnie jestem mecherem od traktorków i kombajników i jak widzę takiego rosta to mam przed oczami spalony traktor czy kombajn normalnie MAKABRA a Ty się z tym obnosisz no cóż jestem z innej epoki rocznik 1969.
Obrazek
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

OTLeszek są gusta i guściki :) ale ile mniej roboty
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Yankes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 11 cze 2011, 7:58
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Yankes »

gaznik wyciagniety ze sprtawnego auta zalozony do mnie i nadal to samo na ssaniu chodzi a jak sie rozgrzeje strzela w gaznik i nie trzyma wolnych obrotów
VW polo 1,3 gt ROST Style

viewtopic.php?f=27&t=32811
Awatar użytkownika
Yankes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 11 cze 2011, 7:58
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Yankes »

Ok temat ogarniety przyczyna jest za słaby prąd idacy do elektrozaworka od wolnych obrotów jak podłączyłem na stąły prąd auto ma wolne obroty a pozatym roząd przeskoczyl o jeden ząbek . teraz musze sie dowiedzieć co jest z tym napięciem co idzie do czujnika temperatury i dalej do elektrozaworu
VW polo 1,3 gt ROST Style

viewtopic.php?f=27&t=32811
Awatar użytkownika
monko00
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 05 kwie 2012, 21:08

Post autor: monko00 »

Mam podobny problem i generalnie szukam pomocy... Ten sam gaźnik, gubi mi wolne obroty i zdarzało się, że zaczął się dławić poniżej 2 tys obr/min(ta przypadłość znowu znikła, ale traci wolne obroty). Po odpaleniu są, a w czasie jazdy przy schodzeniu z wyższych obrotów nie trzyma wolnych obrotów. Dyszę wolnych obrotów czyściłem. Jeśli te przypadłości się pojawiają to zawsze na ciepłym silniku.
Zna ktoś może dobrego speca od gaźników w okolicach Katowic?
Awatar użytkownika
Yankes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 11 cze 2011, 7:58
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Yankes »

sprawdził bym niebieski czujnik temperatury
VW polo 1,3 gt ROST Style

viewtopic.php?f=27&t=32811
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”