KASA
: 20 lis 2008, 19:40
Wrzucam jeszcze raz...
Po Golfie mk3 tdi variant przyszedł czas na Polo 6n2.
Polo mam od marca.
Wersja basis (czyli golas) z końca produkcji no i tylko silnik od kosiarki briggs&stratton
1.0 AUC, ale jak je brałem to miał niecałe 53 tyś. km. - bity też nie był, wgniotka na przednim błotniku (nadkole) i lekko próg od seryjnego lewarka vw. Nic z tym nie robię, bo jak zacznę, to później rdza wyjdzie, a jak się nic nie dzieje, to po co robić...
Dołożyłem ori radio VW Beta, głośniki, alarm, centralny zamek, cb itp.
Oprócz tego nie miałem z nim robić nic, ale jak być userem forum i nic nie robić z autem - nie da się!!!
Tak więc najpierw kupiłem felgi Keskin KT5 15" z oponami 195/45R15 Bravuris.
Usunąłem chlapacze i pozbyłem się tylnej wycieraczki.
Denerwowało mnie to, że stał jak koza, więc zakupiłem gwint od Mentosa i od razu inne auto.
Było tak
Zamontowany gwint na tyle
Tu już gwint z ostateczną wysokością (ewentualnie niżej może pójść tył, przód zostaje bo to jest auto na co dzień i dojeżdżam nim do pracy, a drogę mam nie ciekawą).
Oczywiście na spot można z nim na cyce ;-)

Po Golfie mk3 tdi variant przyszedł czas na Polo 6n2.
Polo mam od marca.
Wersja basis (czyli golas) z końca produkcji no i tylko silnik od kosiarki briggs&stratton

Dołożyłem ori radio VW Beta, głośniki, alarm, centralny zamek, cb itp.
Oprócz tego nie miałem z nim robić nic, ale jak być userem forum i nic nie robić z autem - nie da się!!!
Tak więc najpierw kupiłem felgi Keskin KT5 15" z oponami 195/45R15 Bravuris.
Usunąłem chlapacze i pozbyłem się tylnej wycieraczki.
Denerwowało mnie to, że stał jak koza, więc zakupiłem gwint od Mentosa i od razu inne auto.
Było tak





Zamontowany gwint na tyle


Tu już gwint z ostateczną wysokością (ewentualnie niżej może pójść tył, przód zostaje bo to jest auto na co dzień i dojeżdżam nim do pracy, a drogę mam nie ciekawą).
Oczywiście na spot można z nim na cyce ;-)









