karolas92, ja tu raczej nie widzę uszkodzonego komputera. Raczej "coś nie styka".
Zrób tak: kup preparat do czyszczenia styków elektrycznych Kontakt S (dostępny w każdym sklepie elektronicznym, dobrym komputerowym, allegro, czasem nawet w motoryzacyjnym), odłącz akumulator, porozpinaj
wszystkie wtyczki w komorze silnika i podszybiu (bezwzględne minimum to złącze komputera i wszystkie kostki przy module wtrysku), napsikaj preparatem, kilkakrotnie złącz i rozłącz wtyczki (dla usunięcia tlenków z powierzchni styków), powyciągaj wszystkie bezpieczniki (blaszki styków przelecieć drobnym papierem ściernym), poodkręcaj przewody masowe (każde łączenie przeleć papierem ściernym/druciakiem, poskręcaj smarując smarem miedzianym), pospinaj spowrotem wtyczki, podłącz akumulator i odpalaj.
Staranność się opłaci, bo być może problem zostanie rozwiązany...
Druga podpowiedź: czujnik halla. On odpowiada zarówno za zapłon jak i moment dawkowania paliwa. Sprawdzenie statyczne jest banalne i opisane w manualu
viewtopic.php?f=25&t=18892 . Jednak taki pomiar nie daje 100% pewności, że hall jest sprawny. Do tego trzebaby zrobić pomiar dynamiczny (sprawdzając czy "nie wypadają prostokąty")...