6N2 1.4 16V aua kręci, nie odpala, kontrolka oleju...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
spiderek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:44
Lokalizacja: Warszawa

6N2 1.4 16V aua kręci, nie odpala, kontrolka oleju...

Post autor: spiderek »

Witam wszystkich...
Pomóżcie bo wariuję..
Polo jeździło normalnie..
Dojechałem do pracy, odstawiłem.. później wsiadam i lipa.
Polo kręci, nie odpala... dodatkowo zapala się kontrolka oleju i piszczy (przy dłuższym kręceniu)
z pychu też nie ma mowy o odpaleniu.
W aucie wymieniono ostatnio wszystkie filtry, kable, świece WN, olej... wszystko na bieżąco..
śmigało ładnie i płynnie.. czasem przerwało coś na gazie, na benzynie ok.

Nie wiem co mysleć... pomóżcie...
Obrazek
Awatar użytkownika
Diablo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 16 lis 2008, 10:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Diablo »

Najpewniej to będzie podłączyć się do kompa i pewnie wyjdzie jakiś błąd. Może chodzi o czujnik położenia wałka, ale nie ma sensu wymieniać wszystkiego po kolei metodą prób i błędów. Niech ktoś wpadnie do Ciebie z kompem, lub na na hola
Prace trwają :butcher:
viewtopic.php?f=29&t=1579&start=20
Awatar użytkownika
wosches
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 82
Rejestracja: 05 wrz 2010, 0:01

Post autor: wosches »

Kolega miał podobny problem, ale w Corsie B 1.4 8-zaworowej.
Padł mu komputer z silnika.
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

Bardzo możliwe że do wymiany aku. Spróbuj podładować i się okaże.
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
Awatar użytkownika
Diablo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 16 lis 2008, 10:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Diablo »

[quote=""spiderek""]Polo kręci, nie odpala... dodatkowo zapala się kontrolka oleju i piszczy (przy dłuższym kręceniu)[/quote]

[quote=""picksar""]Bardzo możliwe że do wymiany aku. Spróbuj podładować i się okaże.[/quote]
a co ma do tego aku?
Prace trwają :butcher:
viewtopic.php?f=29&t=1579&start=20
s
spiderek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: spiderek »

Aku jest roczny... więc wątpie... Najgorsze jest to że autem normalnie dojechałem, zgasiłem, po 3 dniach wsiadam i nic... kręci nie pali... paliwo jest, pompka chodzi, ale wrażenie jest takie jakby paliwo nie dochodziło... nie wiem.. w poniedziałek będę kombinował... jak macie pomysły to proszę o pomoc :)
Obrazek
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

Zimą miałem sytuację identyczną z Fabią z motorem 1.4 16V. Przy wyjeździe z garażu ogrzewanego chcąc odpalić auto po kilku dniach postoju, rozrusznik kręcił ale silnik nie zapalał. Towarzyszył temu pisk i świeciła kontrolka ciśnienia oleju. Po podładowaniu aku silnik zapalił ale aku nadawał się do wymiany gdyż następował duży spadek napięcia podczas uruchamiania silnika i komp wariował.

Więc jeśli masz pod ręką prostownik to spróbuj podładować aku i zmierz napięcie jakie masz na aku.

Diablo
1. Czasem wystarczy zacząć od sprawdzenia prostych rzeczy zamiast tułać się po mechanikach (chyba że sprawdzonych) i wywalić kasę na wymianę połowy osprzętu.
2. W twojej wypowiedzi była tylko krytyka a nie konstruktywna podpowiedź dla kolegi w potrzebie.
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
Awatar użytkownika
Admirer
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 10 wrz 2010, 10:07
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Admirer »

sprawdź napięcie na akumulatorze, sprawdź czujnik oleju i przekaźnik 109 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N / 6n2 / variant / classic”