[quote=""Paffcio""][quote=""turzol""]1J0 919[/quote]
ok to powiem mu, zeby mi przepisał oznaczenie z tyłu zegarów, jesli bedzie 919 to smialo brac? I tylko z tym pływakiem problemik ?
-- Czw Cze 11, 2009 9:18 pm --
Aha a czy z tym opornikiem to prosta sprawa? Oryginalnie tez jest opornik ?
Domyslam sie ze trzeba bedzie wymontowac pompe paliwa i tam na plywaku jest opornik ? Zamiast niego wstawić inny ? Z jakim oporem ?
Z gory dzieki za wszelkie info poleciał "pomógł" !
Aha i czy wyskalowany powinien byc tak samo jak moj w 6N ?[/quote]
liczniki z MK IV zaczynają się od numerów 1J0 - drugi człon decyduje czy zegary są oparte na szynie CAN czy są bez CAN-a
919 - bez can
920 - can
Jeżeli licznik wyskalowany będzie do 220km/h to przekłamań większych w stosunku do twojego licznika nie bedzie