[6n] Zegary z MK4 do 6N ???

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

[6n] Zegary z MK4 do 6N ???

Post autor: paffcio »

Witam! Mam pytanie jak wygląda sprawa z montażem zegarów z Golfa MK4 do polo 6N ? Dodam, że mam polo 6N po lifcie, tzn z nowymi zegarami.

Czy podłącza sie wszystko plug & play ? - nie wierrze ;)

Jakie problemy ? Jakie koszta ? I wszystko co powinienem na ten temat wiedziec. Czekam na info! Z gory dzieki :)
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

Budziki muszą być bez CAN-a 1J0 919 (920 -CAN), poza tym trzeba przelutować opornik w pływaku bo wskaźnik paliwa będzie dostawał głupawki.

Można też zamontować zegary z pełnym FIS tak jak zrobił to olo, ale dorwanie tych zegarów bez szyny CAN to jak trafienie 6-tki w totka
http://www.youtube.com/watch?v=h_aIdEfd_LQ
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

turzol
wlasnie kolega ma na sprzedaż takie zegary które są zamontowane w polo 6n gti. I nie wiem czy ja bede mial komplikacje z ich montazem ?

Chcialem dorwać licznik z GTI ale okazalo sie ze to z mk4 wsadzony :/
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Paffcio""]turzol
wlasnie kolega ma na sprzedaż takie zegary które są zamontowane w polo 6n gti. I nie wiem czy ja bede mial komplikacje z ich montazem ?

Chcialem dorwać licznik z GTI ale okazalo sie ze to z mk4 wsadzony :/[/quote]

Skoro u niego działają to u ciebie też będą, jedynie sprawa z przelutowaniem opornika przy pływaku, lub wymiana pływaka na ten z golfa MK
IV
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

turzol
a czy technicznie, wizualnie wszystko pasuje ?
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Paffcio""]turzol
a czy technicznie, wizualnie wszystko pasuje ?[/quote]

Tak, jeżeli są to zegary bez CAN-a
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

[quote=""turzol""]1J0 919[/quote]
ok to powiem mu, zeby mi przepisał oznaczenie z tyłu zegarów, jesli bedzie 919 to smialo brac? I tylko z tym pływakiem problemik ?

-- Czw Cze 11, 2009 9:18 pm --

Aha a czy z tym opornikiem to prosta sprawa? Oryginalnie tez jest opornik ?
Domyslam sie ze trzeba bedzie wymontowac pompe paliwa i tam na plywaku jest opornik ? Zamiast niego wstawić inny ? Z jakim oporem ?

Z gory dzieki za wszelkie info poleciał "pomógł" ! :)

Aha i czy wyskalowany powinien byc tak samo jak moj w 6N ?
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Paffcio""][quote=""turzol""]1J0 919[/quote]
ok to powiem mu, zeby mi przepisał oznaczenie z tyłu zegarów, jesli bedzie 919 to smialo brac? I tylko z tym pływakiem problemik ?

-- Czw Cze 11, 2009 9:18 pm --

Aha a czy z tym opornikiem to prosta sprawa? Oryginalnie tez jest opornik ?
Domyslam sie ze trzeba bedzie wymontowac pompe paliwa i tam na plywaku jest opornik ? Zamiast niego wstawić inny ? Z jakim oporem ?

Z gory dzieki za wszelkie info poleciał "pomógł" ! :)

Aha i czy wyskalowany powinien byc tak samo jak moj w 6N ?[/quote]

liczniki z MK IV zaczynają się od numerów 1J0 - drugi człon decyduje czy zegary są oparte na szynie CAN czy są bez CAN-a

919 - bez can
920 - can

Jeżeli licznik wyskalowany będzie do 220km/h to przekłamań większych w stosunku do twojego licznika nie bedzie
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

Wszystko jasne!! Wielkie dzieki za takie informacje! jeszcze tylko jak wygląda sprawa z opornikiem i mogę kupować na alledrogo licznik :piwo:
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Paffcio""]Wszystko jasne!! Wielkie dzieki za takie informacje! jeszcze tylko jak wygląda sprawa z opornikiem i mogę kupować na alledrogo licznik :piwo:[/quote]

Na allegro chcesz kupować?
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

[quote=""turzol""]Na allegro chcesz kupować?[/quote]
raczej na allegro, jak dostane kase to kupie, oczywiscie wczesniej sie dowiem czy jest na nim oznaczenie 1J0 919.

Chyba ze wczesniej dopadne licznik z Gti choc male szanse :(
t
tajpej

Post autor: tajpej »

Paffcio odezwij się na PW do dam ci numer gg do gościa który ma do sprzedania licznik z mk IV z oznaczeniem 919 i chce za niego 100 PLN i w tej cenie ustawi ci przebieg jaki chcesz
PS. z tego co wiem że trzeba jeszcze przelutować kabel od kontrolki ręcznego bo przy mk IV masz z tyłu dwa wyjścia a przy polo jedno :piwo:
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

tajpej
a wiesz jak to dokladnie przelutować ? :) jakis manual czy cosik ?
poszło pw
t
tajpej

Post autor: tajpej »

z tego co się dowiedziałem (bo sam chciałem założyć takie liczniki) to przy mk 4 są dwa wyjścia przy liczniku a przy polo jeden i wpinasz kostkę z polo w tą jedną kostkę przy liczniku od golfa ale musisz mieć rozpiskę pinów z obu liczników tzn od polo 6N po lifcie i od mk4 (miałem gdzieś ale mi przepadły) i musisz na drugie wyjście przy liczniku dać masę oraz sygnał od hamulca ręcznego aby ci się świeciła kontrolka kiedy zaciągniesz ręczny

aha i musisz przełożyć obudowę licznika bo przy mk4 są inne mocowania niż przy polo :grin:
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

hmm to jednak wychodzi wiecej kwiatków jak sie człowiek zagłebi w temat :) z typem juz gadam i widac ze w temacie jest :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”