Witam. Autko VW Polo 1.0 rok 1995 bez ABS bez wspomagania. Wczoraj została zmieniana przekładnia kierowniczka. Po zmianie przekładni skręcając kierownicę w lewo słychać jednorazowy stuk potem kręcąc dalej w lewo stuk się nie powtarza lecz odbijając na prawo znowu jest jednorazowy stuk. Stuki występują tylko gdy auto stoi, w czasie ruchu nic nie słychać jak i gdy powierzchnia jest bardzo śliska. Zaznaczam, że przekładnia jest nowa nie regenerowana.
Byłem dzisiaj na zbieżności, kierownicę ustawili prosto itd. Sprawdzili drążki są ok. Ale dalej występują te jednorazowe stuki (Jak w lewo to 1 stuk potem nic jak w prawo 1 stuk potem nic).
Dodatkowo zauważyłem, że nie bardzo przy skręcie kierownica mi odbija.
Panowie co to może być ?
PS: Przed założeniem nowej przekładni czegoś takiego nie było.
[quote=""Kalin""]Maglownice w jakim masz stanie?[/quote]
[quote=""Kamiloss""]Zaznaczam, że przekładnia jest nowa nie regenerowana.[/quote]
...
Może sama przekładnia ma usterkę w środku na listwie (skoro wcześniej na "starej" było ok), albo sworzeń, końcówka drążka, albo łożysko amortyzatora. Nie ma siły że jest co coś innego.
Jedna osoba wchodzi do auta druga kładzie się pod spód i nasłuchuję.