[6N2] MTS TECHNIK - TOTALNA PORAŻKA,SZUKAM SPREZYN!!!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

[6N2] MTS TECHNIK - TOTALNA PORAŻKA,SZUKAM SPREZYN!!!

Post autor: P3C1U »

Witam, mam dosyć duzy problem z zawieszeniem... po 500km jeden z amorków zaczął pukać i chrobotać... oddałem oczywiście całego na gwarancji przysłali mi nowy (zero wyjasnien co było przyczyna) oczywiście dalej jest to samo... co najlepsze dziś zrobiłem foty i stwierdzam ze to jeden wielki shittt... poniżej zdjęcia jak to wygląda przy maks skręcie... pukanie to pewnie wina skladajacej się sprężyny a chrobotanie to pewnie ocieranie się sprężyny no już brak mi sił... najchętniej bym to oddal i kupil cos innego. A może ktoś wie co może być przyczyną

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony 15 lut 2013, 15:35 przez P3C1U, łącznie zmieniany 1 raz.
s
stillo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 371
Rejestracja: 20 lis 2008, 13:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: stillo »

standardowy problem za ciężkiego silnika do nieodpowiednich sprężyn. Wszystkie MTS nadają się do 1.0,1.4 w ostateczności 1.6 ale nie do diesli.

Z ciekawości, nie słyszysz stuków przy wjeżdżaniu np w dziurę czy nierówny asfalt? i jak progi zwalniające? :)
Obrazek
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

ja mam w SDI i jest si, ale widze że w 6n2 jest z tym problem po raz kolejny.

edit: ja mam kit nie gwint to też różnica
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
s
stillo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 371
Rejestracja: 20 lis 2008, 13:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: stillo »

[quote=""kolo""]ja mam w SDI i jest si, ale widze że w 6n2 jest z tym problem po raz kolejny.

edit: ja mam kit nie gwint to też różnica
[/quote]
zrób proszę foty sprężyn z dwóch stron przy aucie stojącym na ziemi.
Obrazek
s
siwusek
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 11 sie 2012, 21:55
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: siwusek »

[quote=""stillo""]standardowy problem za ciężkiego silnika do nieodpowiednich sprężyn. Wszystkie MTS nadają się do 1.0,1.4 w ostateczności 1.6 ale nie do diesli.

Z ciekawości, nie słyszysz stuków przy wjeżdżaniu np w dziurę czy nierówny asfalt? i jak progi zwalniające? :)[/quote]


kolego nie wiem czemu tak twierdzisz... ja w b4 mialem gwint z golfa 3 z silnika 1.4 a mialem diesla afn i takich problemow nie bylo mialem tez gwinty w innych autach w 2 jettach byl gwint od innego auta np w 1 gwint od polo 1.4 a silnik 1.6td potem z golfa 2 1.4 silnik 1.9td wiec to nie wina tego jest
Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

[quote=""stillo""]standardowy problem za ciężkiego silnika do nieodpowiednich sprężyn. Wszystkie MTS nadają się do 1.0,1.4 w ostateczności 1.6 ale nie do diesli.

Z ciekawości, nie słyszysz stuków przy wjeżdżaniu np w dziurę czy nierówny asfalt? i jak progi zwalniające? :)[/quote]


stuki sa jak gwałtowniej wjade na nierowność.. na poczatku myslalem ze gdzies zahaczam podwoziem... ale auto podniesione i jest to samo porazkaaaaaa!!!!

i co teraz z tym zrobić?
Awatar użytkownika
razzor_6n2
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 02 maja 2009, 8:54
Lokalizacja: WND

Post autor: razzor_6n2 »

Ja mam podobny numer tyle ze mi na rownym tez chrobocze wina amortyzator ewidentnie. Bede reklamowal tyl jest ok.
Opa-GermanStyle 6n2 /// ARC 1.6 16v GTi
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

wygląda tak jak by się sprężyna skręcała w momencie skręcania kierownicą, dlatego jest krzywo, wszystko na pewno dobrze złożone?
Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

to jest chrobotanie tych sprezyn... ja dostalem z niemiec nowy amor i jest to samo po tygodniu... tak wiec zbedne to reklamowanie, tak mi sie wydaje



napisalem maila do sklepu gdzie kupiłem i do mtsa... zobaczymy co mi odpiszą... dołączyłem zdjecia itp
s
stillo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 371
Rejestracja: 20 lis 2008, 13:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: stillo »

[quote=""P3C1U""]stuki sa jak gwałtowniej wjade na nierowność.. na poczatku myslalem ze gdzies zahaczam podwoziem... ale auto podniesione i jest to samo porazkaaaaaa!!!!

i co teraz z tym zrobić?[/quote]
co zrobić? to samo co ja zrobiłem. Amory zostawiłem a sprężyny mam z Eibacha Pro kit i jest super :) siadło minimalnie więcej ale nic nie stuka. Jedynie czasem słychać jak buda pracuje/trzeszczy na nierównościach

[quote=""P3C1U""]napisalem maila do sklepu gdzie kupiłem i do mtsa... zobaczymy co mi odpiszą... dołączyłem zdjecia itp[/quote]
ja sprężyny reklamowałem i dostałem zwrot kasy.
Obrazek
Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

w sumie reklamowac tylko sprezyny przod bo tyl jest ok... a ile takie sprezyny eibacha kosztuja tylko przednie... i ile kasy Ci zwrocili?
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

[quote=""P3C1U""]w sumie reklamowac tylko sprezyny przod bo tyl jest ok... a ile takie sprezyny eibacha kosztuja tylko przednie... i ile kasy Ci zwrocili?[/quote]

Sprężyny eibacha mozesz kupić w granicy 300zł.
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Mówicie o 2 różnych zawieszeniach, stillo sobie mógł wymienić same sprężyny bo ma kita, do gwintu nie ma samych sprężyn.
Poza tym dziwne, że w gwincie do 6n2 masz proste sprężyny z przodu bo zwykle do 6n2 są szersze:
http://www.mapet-tuning.com/sklep/vw-po ... -4168.html
Dużo osób jeździ na wąskich w 6n2, ale może u Ciebie coś wyjątkowo nie pykło i wygina na boki.
Wiem, że Tofik ma zbędne szerokie przednie sprężyny w garażu bo nie dało się na nich zejść niżej jak -6/7cm, jak Ci tyle styka to może jest rozwiązanie.
Awatar użytkownika
P3C1U
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 464
Rejestracja: 03 cze 2009, 18:41

Post autor: P3C1U »

napisałem to MTS-a ze byc moze przyczyna sa sprezyny... odpisali zebym wyslal nr seryjny jaki jest na sprezynach
bo tak jak Borek piszesz jak by byly szerokie jak w orginale to bedzie ok... tak jak na tym zdjeciu co wyslales
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Na 90% myślę że sprzedali Ci gwint do 6n, który można założyć do 6n2 z zastosowaniem przejściówek pod górne mocowanie sprężyny, ale Ty tych przejściówek nie masz, a mechanik-baran wetknął aby siedziało i teraz tą sprężynę miętoli na boki
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”