Strona 1 z 1

Alufelgi 14 orginal polo

: 21 cze 2009, 12:35
autor: trelek1
Witam kupiłem polo 98r na alufelgach 14 orginalne VW.Posiadam opony 185/55/14 .Te opony są troszke drogawe czy testował ktoś z kolegów inny rozmiar opon na tych alufelgach..

Re: Alufelgi 14 orginal polo

: 21 cze 2009, 12:38
autor: Olo
Załóż 185/60/14

Re: Alufelgi 14 orginal polo

: 21 cze 2009, 12:41
autor: suff
nie wiem czy dla 20PLN na oponie oplaca Ci sie szukac zamiennikow.

165/60/14 kosztuja 164PLN/sztuke
185/55/14 kosztuja 188PLN/sztuke

(ceny z opony.com)

Re: Alufelgi 14 orginal polo

: 21 cze 2009, 14:44
autor: Misiek0521 =]
Osobiscie polecam 185/55/14.
Mam takie i jest problem z dostaniem ich(uzywki), ale zato jak auto ladnie na nich wyglada.
Ew jesli interessujja sie uzywki do latwiej dostaniesz 185/65/14 lub 185/60/14, ale bedzie wiekszy balon i nie bedzie juz tak slicznie wygladac =]

Re: Alufelgi 14 orginal polo

: 21 cze 2009, 21:57
autor: tu1
185/55/14 podobno w dokumentacji producent je poleca

Re: Alufelgi 14 orginal polo

: 21 cze 2009, 23:01
autor: Misiek0521 =]
U mnie na klapce sa dwa rozmiary:
185/55/r14
195/45/r15
tylko moje to 6n2 =D

Re: Alufelgi 14 orginal polo

: 21 cze 2009, 23:27
autor: Anonymous
ja mam 185/55/14, takie maja byc oryginalne rozmiary, w papierach mi pisze i mniej mi spala niz na 15, a ze ciezko dostac to prawda, ja dostalem na zamowienie, a za 180 zl to chyba nie mozna nazwac opona, ja za jedna swoja dalem 260

Re: Alufelgi 14 orginal polo

: 21 cze 2009, 23:34
autor: Kepad90
Bierz tak jak pisze w książce czyli 185/55/14, nie wymyślaj z zamiennikami bo to na pewno się Ci nie opłaci.

ZAPAMIĘTAJ!!!
Na samochodzie się nie oszczędza :amen:

Re: Alufelgi 14 orginal polo

: 22 cze 2009, 9:15
autor: suhhar
dodam swoje 5 groszy do tej rozmowy otoz ja posiadam 185/55/14 i uwazam ze te oponki sa troche za male do mojej polowki na dodatek profil troche za niski i czuc kazda dziure ;/ zastanawiam sie nad zmiana na 175/60/14 tylko dziwnie to moze wygladac.

Re: Alufelgi 14 orginal polo

: 22 cze 2009, 10:32
autor: rat4
ja uważam troszkę inaczej, zimówki mam 175/13 a w lecie 195/45/14 i powiem że jak na 1,4 60 koni to opony 195 są delikatnym przegięciem są one ładne szerokie mają niski profil czyli wizualnie super :!: , ale z drugiej strony są duże opory toczenia (Vmax ~140 km/h), szumią jak las, i nie nadają się na nasze polskie safari z bólem mówię, kupiłem takie od nowości,
jak tylko je zużyje to zakładam 175 albo i 165 i nic większego.
To podobny efekt jak naklejka GTI albo PIONEER na tylnej szybie, nie bawi mnie to. :rotfl:
Dla porównania w passacie B3 o mocy 115 koni są fabrycznie 185, w lagunie II 130 koni są 205...w starym oplu astrze 60 koni 175...co tu więcej mówić.
Każdy powinien wyciągnąć wnioski.
Nie poprawia się fabryki no chyba, że ktoś lubi kompromisy typu auto na szerokich laczkach, pięknie się prezentujące i mulaste jak wół pociągowy... :scratch:
Nie uwierzę że pola z silnikiem 1,0 na 195 albo 205 będzie w stanie wyprzedzać cokolwiek... :lol:
Zdania są podzielone
tak jak koledzy mówią to co w książeczce czy na klapce wlewu paliwa jest przemyślane i tego się teoretycznie powinniśmy trzymać;
185/55/r14
195/45/r15
gdzie 195 przeznaczone jest już do 1,4 16V lub mocniejszych silników.

Re: Alufelgi 14 orginal polo

: 22 cze 2009, 11:29
autor: tajpej
ja mam 185/60 R14 i nic się nie dzieje więc możesz śmiało zamiast 185/55 założyć 185/60 :piwo: