Szkoda, że nie kontynuujesz tematu założonego 1,5 roku temu, który jest
na tej stronie. Napisałem ci tam abyś wykonał logi dynamiczne, których do dziś nie ma, bo przez internet inaczej trudno o diagnozę. Wielokrotnie pisałem też, że w przypadku problemów z dołdowniem ZAWSZE zaczynamy od sprawdzenia czujnika doładowania a nie regeneracji często sprawnej jeszcze turbosprężarki. Jeżeli nie wiemy jak sprawdzić wspomniany czujnik, robimy podmianę z innego spawnego auta. Teraz sprawa N75, aby stwierdzić, czy jest wadliwy, można odłączyć wężyk idący od N75 do siłownika przy turbinie. Po tym zabiegu podczas jazdy próbnej z pełnym gazem jadąc na III biegu np. powinno nastąpić przeładowanie, tryb awaryjny i zarejestrowany błąd 17965 przekroczona granica regulacji, ewentualnie podmiana z innego auta. Dodam, że turbina jest z zaworem upustowym i sterowana jest nadciśnieniem i zawór ten pasuje z każdego silnika z taką turbiną np. 1Z, AHU, AGR i wiele innych. Na koniec przypominam o logach dynamicznych.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.