Strona 1 z 1

powerbox

: 21 cze 2009, 21:05
autor: tu1

Re: powerbox

: 21 cze 2009, 21:28
autor: Kubrick
Jak elektronika jest dedykowana dla wiecej, niz jednego modelu silnika, to w zyciu bym nie kupil. To nie jest felga, ktorej wystarczy dobry rozstaw srub, tylko elektronika sterujaca parametrami, ktore dla kazdej jednostki napedowej sie roznia.

Re: powerbox

: 21 cze 2009, 21:52
autor: tu1
wlasnie tez tak sie zastanawialem. Dziwne jest to ze duzo zalet ma a wady to smiechu warte

Re: powerbox

: 21 cze 2009, 22:06
autor: mmmarcin
śmieć

Re: powerbox

: 21 cze 2009, 22:22
autor: Artpolo
Jak chcesz powerboxa jedź na hamownię. U nas chłopaki ustawiają indywidualnie. Licz się z wymianą procka. Efekt jest pewniejszy i lepszy.

Re: powerbox

: 21 cze 2009, 22:27
autor: tu1
pewnie masz racje, smiec:P

Re: powerbox

: 21 cze 2009, 23:11
autor: Artpolo
Wyobraź sobie, że każdy gostek z allegro na zasadzie plug&play podnosi moc swojego samochodu o 25% :commando:
Bueheheh Samo to jest już śmieszne. :grin:

Re: powerbox

: 22 cze 2009, 9:15
autor: suhhar
ale jak widac ludzie kupuja az miło ;)

Re: powerbox

: 22 cze 2009, 14:40
autor: Michał88
Polecam temat na stronie golfa http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=80749 ale ten myk działa tylko na TDI z zwykłą pompą.
Na którejś stronie w tym temacie jest jeszcze wykres z hamowni aby pokazać różnice.