[9n3] EGR wyłączenie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
st0pr0c3nt
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 28 lip 2012, 12:26
Lokalizacja: Zawiercie

[9n3] EGR wyłączenie

Post autor: st0pr0c3nt »

Witam, nie chcę wzbudzać emocji i niepotrzebnych kwestii typu 'zaślepiać' czy nie. Otóż wywala mi na blacie check engine z powodu zatkanego zaworu. Mam dostęp do ECU ale przydała by się jakaś mapa albo linia/komórka gdzie (i jak) to ustrojstwo ekoterrorystów można wyłączyć.
1.9 TDI ~130 Ponies
Awatar użytkownika
st0pr0c3nt
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 28 lip 2012, 12:26
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: st0pr0c3nt »

Znalazłem coś takiego:
This is the guide

* To perform the following adaptations (except idle) you need to use the Login function.
* Enter 12233 as a Login code.
* Misuse of some of the adaptations can lead to engine failure.
* This is done at your own risk!
* Note that the EGR setting is for off-road use only...

[Select]
[01 - Engine]
[Login - 11]
Enter 12233 to activate special adaptations,
[Do It!]

[Adaptation - 10]
[Channel 003]

Give the throttle a tiny press and keep it like that.

You will see that it currently reads around 220 mg/h

Enter the new value 33768 / replacing the default
[Test]
Observe the "test value" field to make sure the adaptation setting is acceptable.
[Save]

You will see the this figure go up to around 330 mg/h and the % drop.

Ok so I haven't completely blocked it off but this will prolong the life of my engine / save me money and it is completely stock. ( no block off pipe and no errors ). Sorry environment., but I'm already being good with CO2, being a diesel.

Happy chappy and looking forward to my new suspension and brakes arriving soon.
Czyli zmiana tolerancji CO2, dam znać jeśli zadziała.
1.9 TDI ~130 Ponies
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Hej. Jako że od dawna chodzi mi po głowie zaślepienie egru, temat mnie zainteresował.

Przeczytałem w sieci, że samodzielnie nie można całkowicie wyłączyć sobie egru, można tylko zmniejszyć udział spalin trafiających do komory spalania, czyli krótko mówiąc, można ograniczyć działanie egru.

Do całkowitego wyłączenia tego ustrojstwa potrzebna będzie wizyta u tunerów i zmiana mapy egru.
st0pr0c3nt wiem, że wybierasz się na chip swojej poli, tak więc zapytaj chłopaków o egr, myśle że nie będzie to dla nich problemem i zrobią Ci to za jednym zamachem.

gdybyś jednak chciał spróbować samemu coś grzebnąć, to tutaj masz troche informacji:
http://chomikuj.pl/darek10021971/vag/op ... 263621.txt
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
st0pr0c3nt
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 28 lip 2012, 12:26
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: st0pr0c3nt »

Wielkie dzięki dzwoniłem do vtechu 300PLN za tą operacje:) W cenie chipu nie chciał zrobić... Qqrydza ja miałem notlaufy na 1 i 2 a po zaślepieniu jest moc :) (mój egr się pocił ostro już)
1.9 TDI ~130 Ponies
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Też to będę robił, ale może na drugi sezon. W planach jest IC od cupry (na dniach), gtb22, porting głowicy, pewnie pompki, strojenie i...ew sprzęgło :closedeyes: Teraz chyba nie ma sensu tego robić, skoro będe myślał nad programem.

st0pr0c3nt jeśli egr Ci leje, pomyśl nad czymś takim:
http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... gr+1.9+tdi
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
st0pr0c3nt
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 28 lip 2012, 12:26
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: st0pr0c3nt »

Więcej co2 w przyrodzie ;) ale działa, ciskam autem i checka nie ma :). Jedno z głowy teraz ICek;)
1.9 TDI ~130 Ponies
j
januszpolo
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 10 gru 2016, 19:01

Post autor: januszpolo »

@st0pr0c3nt
@qqrydza

wiecie może czy po zaślepieniu specjalną blaszką EGRa będę miał błąd w 1.4 TDI AMF 2004r
EGR nie poci mi się ale łudzę się tym że będę miał " trochę lepszy ciąg od dołu" czy to gra nie warta świeczki w takiej sytuacji.
Jeśli się opłaca i może wywalić błąd to jak go wywalić z mapy, przydałby się jakiś tutorial dla zielonego.
Z góry dzięki
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”