Strona 1 z 1

[9n3] EGR wyłączenie

: 07 maja 2013, 13:54
autor: st0pr0c3nt
Witam, nie chcę wzbudzać emocji i niepotrzebnych kwestii typu 'zaślepiać' czy nie. Otóż wywala mi na blacie check engine z powodu zatkanego zaworu. Mam dostęp do ECU ale przydała by się jakaś mapa albo linia/komórka gdzie (i jak) to ustrojstwo ekoterrorystów można wyłączyć.

Re: [9n3] EGR wyłączenie

: 07 maja 2013, 15:39
autor: st0pr0c3nt
Znalazłem coś takiego:
This is the guide

* To perform the following adaptations (except idle) you need to use the Login function.
* Enter 12233 as a Login code.
* Misuse of some of the adaptations can lead to engine failure.
* This is done at your own risk!
* Note that the EGR setting is for off-road use only...

[Select]
[01 - Engine]
[Login - 11]
Enter 12233 to activate special adaptations,
[Do It!]

[Adaptation - 10]
[Channel 003]

Give the throttle a tiny press and keep it like that.

You will see that it currently reads around 220 mg/h

Enter the new value 33768 / replacing the default
[Test]
Observe the "test value" field to make sure the adaptation setting is acceptable.
[Save]

You will see the this figure go up to around 330 mg/h and the % drop.

Ok so I haven't completely blocked it off but this will prolong the life of my engine / save me money and it is completely stock. ( no block off pipe and no errors ). Sorry environment., but I'm already being good with CO2, being a diesel.

Happy chappy and looking forward to my new suspension and brakes arriving soon.
Czyli zmiana tolerancji CO2, dam znać jeśli zadziała.

Re: [9n3] EGR wyłączenie

: 07 maja 2013, 20:10
autor: qqrydza
Hej. Jako że od dawna chodzi mi po głowie zaślepienie egru, temat mnie zainteresował.

Przeczytałem w sieci, że samodzielnie nie można całkowicie wyłączyć sobie egru, można tylko zmniejszyć udział spalin trafiających do komory spalania, czyli krótko mówiąc, można ograniczyć działanie egru.

Do całkowitego wyłączenia tego ustrojstwa potrzebna będzie wizyta u tunerów i zmiana mapy egru.
st0pr0c3nt wiem, że wybierasz się na chip swojej poli, tak więc zapytaj chłopaków o egr, myśle że nie będzie to dla nich problemem i zrobią Ci to za jednym zamachem.

gdybyś jednak chciał spróbować samemu coś grzebnąć, to tutaj masz troche informacji:
http://chomikuj.pl/darek10021971/vag/op ... 263621.txt

Re: [9n3] EGR wyłączenie

: 07 maja 2013, 20:59
autor: st0pr0c3nt
Wielkie dzięki dzwoniłem do vtechu 300PLN za tą operacje:) W cenie chipu nie chciał zrobić... Qqrydza ja miałem notlaufy na 1 i 2 a po zaślepieniu jest moc :) (mój egr się pocił ostro już)

Re: [9n3] EGR wyłączenie

: 07 maja 2013, 22:31
autor: qqrydza
Też to będę robił, ale może na drugi sezon. W planach jest IC od cupry (na dniach), gtb22, porting głowicy, pewnie pompki, strojenie i...ew sprzęgło :closedeyes: Teraz chyba nie ma sensu tego robić, skoro będe myślał nad programem.

st0pr0c3nt jeśli egr Ci leje, pomyśl nad czymś takim:
http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... gr+1.9+tdi

Re: [9n3] EGR wyłączenie

: 10 maja 2013, 21:23
autor: st0pr0c3nt
Więcej co2 w przyrodzie ;) ale działa, ciskam autem i checka nie ma :). Jedno z głowy teraz ICek;)

Odp: [9n3] EGR wyłączenie

: 18 lut 2017, 22:18
autor: januszpolo
@st0pr0c3nt
@qqrydza

wiecie może czy po zaślepieniu specjalną blaszką EGRa będę miał błąd w 1.4 TDI AMF 2004r
EGR nie poci mi się ale łudzę się tym że będę miał " trochę lepszy ciąg od dołu" czy to gra nie warta świeczki w takiej sytuacji.
Jeśli się opłaca i może wywalić błąd to jak go wywalić z mapy, przydałby się jakiś tutorial dla zielonego.
Z góry dzięki