[quote=""Cooyon""]Pytanie - dlaczego strzelił...?[/quote]
Ze starości i korozji. Na zagięciu 10 cm przed oczkiem. Pokelojony kitem motoryzacyjnym, ale za dużo porów na przewodzie po 20 kilku godzinach i to puściło. Jutro jedzie do firmy zaciskającej przewody do ładowarek.
-- Nie Lip 05, 2009 7:02 am --
[quote=""Dziadek13""]Co to za temat? oczekujesz jakiejś podpowiedzi ? czy tylko nas informujesz.[/quote]
Przed edycją było pytanie. Teraz to już mogę machnąć sprawozdanie - choć też nie warto.
BTW informacyjnie przewód i śruba kosztują w ASO około 700 pln.
EDIT:
niestety nie za bardzo dało się pokleić przewód za pomocą kitu Technicolla

. Wziąłem przewód udałem się do firmy zajmującej się zaciskaniem przewodów do ładowarek - panowie bardzo szybko i uprzejmie dobrali "oczko" przykręcane drążoną śruba do maglownicy. Następnie wybraliśmy miejsce (zdrowe) ucięcia przewodu - dobrano końcówki pozwalające na połączenie rurki i zaciśniętego gumowego węza (Np firmy RECTUS) skręcane. Przewód zaciśnięto. Zapłaciłem całe 40 pln. Bardzo ładnie dokręciłem oczko z gumowym wężem, skręciłem złączkę, dokręciłem na pompie, zalałem odpowietrzyłem i wiooooooooooo do przodu.
Tak więc jakieś 600 pln zostało w kieszeni.
Fotkę cyknę jak przestanie padać.