[6n] 1.3 ADX , Katalizator ?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
dulak94
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 15 sie 2013, 1:28
Lokalizacja: Grudziądz

[6n] 1.3 ADX , Katalizator ?

Post autor: dulak94 »

Witam !
Zastanawiam się nad wycięciem kata gdyż domniemam że może on blokować wylot spalin przez co częstym zjawiskiem jakie występuje jest nagar na świecach i strasznie mułowato kręci tą odcine . jak wywale kata i dam przelotową strumiennice(bez łusek) przelotowy tłumik to powinno się coś poprawic ? czy szukac problemu gdzie indziej ?

Sory za double posta ale terazpołapałem się gdzie jest odpowiedni dział!
Ostatnio zmieniony 30 sty 2014, 10:49 przez dulak94, łącznie zmieniany 1 raz.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

wywalenie kata nie zaszkodzi na pewno jeżeli lambda jest przed nim
Awatar użytkownika
dulak94
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 15 sie 2013, 1:28
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: dulak94 »

No lambda jest przed katem :) mam 185 kkm przebiegu więc ten kat może być rzeczywiście zapchany , dobrze myślę ? :D


Otagowałem jak trzeba !
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

Ja wywalilem kata i nie wiem czy sie rozpedza lepiej. Napewno mi wiecej pali bez niego. Poza tym dodatkowo smierdzi spalinami, wiec upewnij sie czy to napewno kat jest zapchany :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""Kamil K""]Napewno mi wiecej pali bez niego. Poza tym dodatkowo smierdzi spalinami, wiec upewnij sie czy to napewno kat jest zapchany[/quote]
na pewno to nie jest powodem większego spalania i smrodu spalin


w 86c2f 1.3 3F z przebiegiem 280k wyciąłem i było lepiej
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Tak jak Marcin wyżej mówi i potwierdzam ja mam wycięty i jest odczuwalnie lepiej.

Ale generalnie można doliczyć jeszcze parę innych przyczyn możliwych na 54 KM pełnych kuni :) to ciężko wyczuć jaki dokładnie jest spadek mocy.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
dulak94
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 15 sie 2013, 1:28
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: dulak94 »

ok w przyszłym tyg pewnie wytnę i zobaczymy czy bedzie różnica :) znam na tyle moje autko że powinienem odczuć jakies ewentualne zmiany :)) :mrgreen:
Awatar użytkownika
siwkins
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 291
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: siwkins »

To daj znać czy jest różnica bo i ja się nad tym zastanawiam a mam taki sam motor.
Awatar użytkownika
dulak94
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 15 sie 2013, 1:28
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: dulak94 »

ok :) ostatecznie zdecydowałem że coby tu dużo nie kombinować : zamiast kata bnedzie strumiennica przelot , środkowego nie ruszam , a końcowy od SDI . Postaram się przybliżyć wam zmiany takie jak : różnice spalania , różnice w mocy , czas reakcji na pedał gazu , odczucia słuchowe , czy lepiej odcina czy nie :D Na bank się rozpiszę , więc do usłyszenia niebawem ! :)
Awatar użytkownika
Rogal91
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 22 cze 2012, 20:30
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Post autor: Rogal91 »

Witam!
I jak wyszła ta operacja? Jakie są zauważalne różnice? Pytam, bo moje AEE też coś wydaje mi się podejrzane, jakby mułowate.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”