[6N2] Pompa Vacum "tandem" wymiana

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
DEFENCE
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 22 gru 2008, 22:58
Lokalizacja: SIERPC/WAWA

[6N2] Pompa Vacum "tandem" wymiana

Post autor: DEFENCE »

Witam
Nadszedł czas iż u mnie w końcu zaczęło cieknąć z pompy vacum. I oto moje pytania:
1. Czy opłaca się zagniatać oraz zaklejać klejem do aluminium ten króciec z którego najczęściej są wycieki.
2. Jeżeli jednak będzie ciekło z pod korpusu w okolicach gdzie jest wybity nr. pompy oraz nazwa czy opłaca się to rozkręcać i uszczelniać silikonami.
3. Przy po przekładce na inną pompę muszę coś ustawiać komputerowo itd. bo w necie wyczytałem iż wystarczy tylko przełożyć i odpowietrzyć układ paliwowy.
4. Czy pompa z każdą literką na końcu będzie pasowała ? Jeżeli ktoś ma Etkę proszę o sprawdzenie.
5. Czy boshowska pompa wejdzie gdyż ma inną ciut większa budowę ?

Dziękuję i oczekuję na odpowiedź.
Obrazek
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

[quote=""DEFENCE""]Witam
Nadszedł czas iż u mnie w końcu zaczęło cieknąć z pompy vacum. I oto moje pytania:
1. Czy opłaca się zagniatać oraz zaklejać klejem do aluminium ten króciec z którego najczęściej są wycieki.
2. Jeżeli jednak będzie ciekło z pod korpusu w okolicach gdzie jest wybity nr. pompy oraz nazwa czy opłaca się to rozkręcać i uszczelniać silikonami.
3. Przy po przekładce na inną pompę muszę coś ustawiać komputerowo itd. bo w necie wyczytałem iż wystarczy tylko przełożyć i odpowietrzyć układ paliwowy.
4. Czy pompa z każdą literką na końcu będzie pasowała ? Jeżeli ktoś ma Etkę proszę o sprawdzenie.
5. Czy boshowska pompa wejdzie gdyż ma inną ciut większa budowę ?

Dziękuję i oczekuję na odpowiedź.[/quote]

1.Nie opłaca sie kombinować i tak będzie ciekłą.
2. Chyba nie opłąca sie uszczelniać.
3. Nie musisz nic ustawiać.
4. Jak chcesz to mam taką pompę tylko że z boscha i była zamontowana na moim 1.4 tdi bo z luka ciekła i nie opłacało sie tego kleić. Jak jesteś zainteresowany to pisz na peiv.
5. Wejdzie.
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

Wpisz w Google nr pompy i kupisz uszczelki, ja swego czasu w poprzednim polo uszczelnilem po rozkręceniu syliconem odpornym na wszystko i nie bylo problemu wyciek ustal.
I miejsce plac manewrowy
Awatar użytkownika
VWV
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 401
Rejestracja: 19 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: WML

Post autor: VWV »

jeżeli masz nieszczelność tylko na króćcu od węża który idzie do serva to śmiało mały młoteczek w rękę i tłuczesz leciutko na około i zaklejasz poxyliną ;) Zrobiłem tak u ojca w octavii (bo już hamował oczami) i teraz śmiga aż miło. U siebie też profilaktycznie tak zrobiłem bo luz już był wyczuwalny.

jak cieknie spod uszczelki to też śmiało można kupić same uszczelki i wymienić. Przecież to jest 15minut roboty. Po co bawić się w jakieś kleje/silikony.

Z tego co kiedyś czytałem to wkręcane króćce były właśnie w pompach Boscha.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”