W grudniu roku pańskiego 2013, totalnie spontanicznie, stałem się posiadaczem kolejnej Polówki. Można powiedzieć, że jest to swego rodzaju kompilacja dwóch poprzednich - jest czerwone Fancy

Samochód okazał się technicznie bez zarzutu - wszystko było sprawne, natomiast całość była mniej lub bardziej kompletna. Blacharka też miała być idealna, lecz niestety wyszło jak zawsze - podłoga była zdrowa, niemniej progi i błotniki poleciały...
Temat tworzę dopiero teraz, gdy coś konkretnego zaczęło się dziać z samochodem. Jest tak, że autko sobie stoi w garażu 120km od mojego miejsca zamieszkania i co dwa tygodnie jeżdżę do niego coś tam podłubać i pomodzić.
Do tej pory, udało mi się ogarnąć samochód w stu procentach blacharsko-lakierniczo, a starałem się mieć to jak najszybciej z głowy. Powód był prosty - do tej pory zawsze odkładałem to na sam koniec, efektem czego nigdy nie dopinałem tego na ostatni guzik.
Garstka suchych faktów:
- Model: Polo 86c Fancy
- Data produkcji: 6.05.1988
- Data zakupu: 19.12.2013
- Data swapu na G40: 28.02.2017
- Przebieg przy zakupie: 81394km
- Przebieg przy swapie na G40: 84509km
- Motorownia:
- pojemność: 1272cm3
- oznaczenie: NZ -> PY
- moc: 54KM -> 147KM
- skrzynia: 4-biegowa AKY -> 5-biegowa ATV
- V-Max: 160km/h (GPS) -> 219km/h (GPS)
- 0-100: 12,5s -> 6,6s
- Wydech:
- Seria -> nierdzewka fi50
- 1x tłumik custom GT Performance
- Seria -> nierdzewka fi50
- Zawias:
- Seria - > AP -60/50mm
- Tłumik drgań skrętnych
- Nadwozie:
- Fancy -> Stylizacja na wersję GT G40:
- Czarne zderzaki, nakładki nadkoli i progów
- Grill z czerwonym paskiem i emblematem G40
- Emblemat GT na klapie bagażnika
- kolor: Tornado Red LY3D
- 4x 13x5,5J + Semperit Top-Life 2 155/70/13 -> 4x OZ Ruote 14x7J ET25 + Continental ContiSportContact 3 195/40/14
- Fancy -> Stylizacja na wersję GT G40:
- Wnętrze:
- Licznik z obrotomierzem i elektronicznym zegarkiem
- Fisherbox na kasety
- Wskaźniki ciśnienia doładowania, temperatury i ciśnienia oleju
- Fotele kubełkowe Recaro
- Ramka licznika z wersji GT z czerwoną ramką
- Gałka zmiany biegów z Polo 86 GT
- Dywaniki Votex
- Dywan w bagażniku z filcowym wygłuszeniem
- Wykładziny boczne bagażnika
- Uchylna rączka pasażera z Golf mk2
- Wygłuszone drzwi, podłoga, nadkola
- Licznik z obrotomierzem, prędkościomierzem do 240km/h i elektronicznym zegarkiem
- Audio:
- brak radia
- oryginalny, 30-letni głośnik na konsoli środkowej. Gra i buczy.
- X4A: kraj sprzedaży auta Austria
- 1AB: wspomaganie hamulców
- 5J1: tył spoiler
- 4KC: wszystkie boczne szyby zielone
- 4GF: szyba przednia zielona
- 3NB: tylna kanapa składana
- 1MB: 3-ramienna kierownica
- 8J1: wskaźnik ręcznego/niskiego poziomu płynu hamulcowego
- 8M1: wycieraczka tylna czasowa ze spryskiwaczem
- 8BG: podwójne reflektory dla ruchu lewostronnego
- 8EB: podwójne reflektory, dla ruchu prawostronnego
- 3D1: konsola środkowa
- 1TB: odpowietrznik zbiornika paliwa z zaworem linii wagi i wąż odpowietrzający PVC
- Odejście od wersji Fancy [zrobione]
- Felunek [zrobione]
- Drobną glebę (zła gleba boli przez całe życie) [zrobione]
- Wymianę hamulców [w trakcie]
- G40 [zrobione]
- Gdzieś po drodze siadłyby kubły Recaro [zrobione]
Zdjęcia
- 8.08.2017: Montaż gratów różniastych
- 22.04.2017: Rozpoczęcie sezonu KKN 2017
- 31.03.2017: Gleba, podkładki pod klamki
- 13.03.2017: spy foto!
- 30.07.2016: Grill G40, nowe fotele
- 2.03.2016: Nowe kółka
- 25.07.2015: Montaż znaczków GT
- 14.12.2014: Po montażu czarnego pakietu plastików
- 10.12.2014: Montaż czarnych zderzaków
- 13.09.2014: Przejażdżka do Mielca:
- 23.08.2014: Po malowaniu, montowanie wygłuszenia maski i wnętrza:
- 08.06.2014: Po blacharce:
- 24.05.2014: Przed naprawami blacharskimi
- 20.12.2013: Po zakupie
Temat będzie rozwijał się prawdopodobnie powoli, ale tym razem nie będę miał problemów z miejscem na samochód, także nie zanosi się, bym musiał się go pozbywać. Ciekawszych zdjęć można się spodziewać już niebawem, gdy uda mi się dorwać czarne plastiki do wykończenia zewnętrza.
Zostaw komentarz dla Polówki - jak każda kobieta, lubi być chwalona
