Pierwsze fotki:


Polo 86c2f wersja style, rocznik 1994 silnik 1.0
Auto miało już górną rozpórkę stalową wiechers i kit koni 60/40 niestety wylany, parę akcentów tjuningu czyli niebieskie podświetlanie we wnętrzu niebieska gałka zmiany biegów, nibieski mieszek jakieś przyciski pomalowane na srebrno. No ale odrazu po kupnie wszystko wracało do oryginału.
Tutaj opis auta, większość gratów leży na półce i jeżeli auto zostanie dalej u mnie to kompletna blacharka, malowanie i dopiero montaż gratów.
SILNIK
1.0 AAU
WYDECH
seria
poliuretanowe wieszaki tłumika strongflex (80 ShA)
ZAWIESZENIE
przód:
amortyzatory MTS,
sprężyny Weitec -60,
rozpórka stalowa górna Wiechers,
rozpórka stalowa dolna Wiechers
tył:
gwint TA Technix
rozpórka aluminiowa Wiechers
KOŁA
Steffan 5-Stern 14'
przód 7J et24 opony ContiSportContact 195/40
tył 8J et15 opony Toyo T1R 195/45
HAMULCE
przód: seria
tył: tarcze z corrado, zaciski aluminiowe z golfa mk4
WNĘTRZE
fotele kubełkowe,
licznik z obrotomierzem,
kierownica g40,
nowe panele głośnikowe Votex,
3-punktowe niebieskie pasy Schroth,
kluczyk Porsche 944,
Fischer cassette box - wersja z podświetlaniem,
Cupholder z passata b4,
Gałka zmiany biegów razem z mieszkiem z g40,
elektryczne szyby
NADWOZIE
ściemnione lampy przednie (plus na półce nowe ori hella),
ciemne kierunkowskazy przednie i boczne (plus na półce nowe ori hella pomarańczowe i białe),
halogeny hella black (plus na półce nowe ori halogeny)
tylne lampy GT,
dokładna zderzaka wąska z szerokiego zderzaka golf mkII,
spryskiwacze reflektorów oczywiście ori,
emblemat GT w grillu i tylnej klapie (w zapasie również nowy ori emblemat g40)
AUDIO
radio - Heidelberg VII,
głośniki - Helix Blue 62c w drzwiach
wzmacniacz - Helix Dark Blue Four
okablowanie - zestaw Hollywood Energetic CCA-24
w zapasie cztery subwoofery z polo genesis
Kilka fotek gratów:




























I kilka fotek auta:





https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos ... e=54BDFF9D
Dalsze plany hmm narazie auto stoi bo jest inny dupowóz, jeżeli polo zostanie to odrazu blacharka, lakier i później swap i w międzyczasie jakaś felga i pewnie będzie to klasyczny bbs rm. A reszta już jest wystarczy poskładać ewentualnie coś tam dokupić i gotowe.