Polo 6N tomcho666 ->NA SPRZEDAŻ
: 05 sty 2015, 15:48
Witam wszystkich.
Jako, że na forum jestem już jakiś czas, postanowiłem przedstawić swoje polo. Auto posiadam od listopada 2012. Mało nim jeżdżę, bo studiuję w stolicy a polo stoi w rodzinnej miejscowości. Przede wszystkim ogarniam mechanikę i blacharkę a jeśli starcza funduszy na coś innego wtedy coś tam pomodzę dla własnej przyjemności więc nie ma jakiegoś szału, ale myślę, że wstydu też nie przynosi. <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
Teraz trochę o samym aucie.
Zostało zakupione w polskim salonie VW SZEWCZYK w Warszawie w 1996 r i ani razu nie było za granicą naszego kraju. Jestem 3 właścicielem auta, a przebieg jest w pełni oryginalny <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
Marka i model:
Volkswagen Polo III (6N)
silnik: 1.4 AEX
Rocznik: 1995
Przebieg: 153737 km, a w momencie zakupu coś koło 138000 km
Kolor lakieru: LP3G
Ilość drzwi: 3
Wyposażenie
Jak już wcześniej wspomniałem - pochodzi z polskiego salonu więc jest to golas, ale fabrycznie posiada:
- immobiliser
- dzieloną tylną kanapę
- elektryczną regulację świateł
Modyfikacje dokonane przeze mnie:
- przednie reflektory i kierunki DEPO Powerlook black,
- boczne kierunki Sonar pasujące do kompletu (są do uszczelnienia bo parują trochę),
- tylne lampy dymione HELLA,
- tylne ramię wycieraczki z seata,
- emblematy vw w czarny mat,
- pod maską dołożona osłona silnika i pomalowana osłona kolektora na czarno żaroodporną farbą,
- dołożone głośniki w drzwi,
- centralny zamek,
- komplet foteli półkubełkowych z 6n2 dzięki mario,
- radio pioneer mvh 150ui,
- chrom pakiet do wnętrza czyli: gałka octavia II, chromowane klamki, chromowane rygle drzwi i przycisk ręcznego dzięki mario,
- przerobione fabryczne zegary pakietem indiglo moman zakupione od natkastella,
- przełącznik świateł i grzania szyby od 6n GTI.
Co jest jeszcze do zrobienia?
- podświetlenie panelu nawiewów, będzie od 6n GTI albo z all od chamerskiego, ZROBIONE
- nakładki na pedały planuję aluminiowe ale nie wiem czy to dobry pomysł..
- kiera od 6n2 w skórze,
- przede wszystkim ogarnięcie koła, alu na lato planowane BBS RS 722 15" w czarnym lub grafitowym kolorze z polerowanym rantem, a na zimę myślę, że zostanie seryjna stal jak na zdjęciach tyle, że będzie oddana do kompletnej renowacji,
- zawias jak na razie zostawiam gdyż teren w jakim mieszkam niezbyt pozwala na obniżanie <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
- do ogarnięcia jeszcze podłoga czyli wzmocnienie jednego miejsca gdyż nalatuje już rudą, następnie oczyszczenie i dokładne zabezpieczenie - ZROBIONE,
- do zrobienia geometria gdyż ostatnio zaczęło mnie ściągać na lewo podczas jazdy,
- wiosną gruntowne pranie/czyszczenie całego wnętrza.
Przepraszam za syf w poli, ale tak jak pisałem wyżej, wiosną przechodzi gruntowne pranie <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
Zdjęcia na dzień dzisiejszy:









28.01.2015
Zakupione koło na sezon:
BBS Solitude 15" 6J

12.02.2015
Weszło podświetlenie nawiewów od Pana Chamerskiego <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->

Jako, że na forum jestem już jakiś czas, postanowiłem przedstawić swoje polo. Auto posiadam od listopada 2012. Mało nim jeżdżę, bo studiuję w stolicy a polo stoi w rodzinnej miejscowości. Przede wszystkim ogarniam mechanikę i blacharkę a jeśli starcza funduszy na coś innego wtedy coś tam pomodzę dla własnej przyjemności więc nie ma jakiegoś szału, ale myślę, że wstydu też nie przynosi. <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
Teraz trochę o samym aucie.
Zostało zakupione w polskim salonie VW SZEWCZYK w Warszawie w 1996 r i ani razu nie było za granicą naszego kraju. Jestem 3 właścicielem auta, a przebieg jest w pełni oryginalny <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
Marka i model:
Volkswagen Polo III (6N)
silnik: 1.4 AEX
Rocznik: 1995
Przebieg: 153737 km, a w momencie zakupu coś koło 138000 km
Kolor lakieru: LP3G
Ilość drzwi: 3
Wyposażenie
Jak już wcześniej wspomniałem - pochodzi z polskiego salonu więc jest to golas, ale fabrycznie posiada:
- immobiliser
- dzieloną tylną kanapę
- elektryczną regulację świateł
Modyfikacje dokonane przeze mnie:
- przednie reflektory i kierunki DEPO Powerlook black,
- boczne kierunki Sonar pasujące do kompletu (są do uszczelnienia bo parują trochę),
- tylne lampy dymione HELLA,
- tylne ramię wycieraczki z seata,
- emblematy vw w czarny mat,
- pod maską dołożona osłona silnika i pomalowana osłona kolektora na czarno żaroodporną farbą,
- dołożone głośniki w drzwi,
- centralny zamek,
- komplet foteli półkubełkowych z 6n2 dzięki mario,
- radio pioneer mvh 150ui,
- chrom pakiet do wnętrza czyli: gałka octavia II, chromowane klamki, chromowane rygle drzwi i przycisk ręcznego dzięki mario,
- przerobione fabryczne zegary pakietem indiglo moman zakupione od natkastella,
- przełącznik świateł i grzania szyby od 6n GTI.
Co jest jeszcze do zrobienia?
- podświetlenie panelu nawiewów, będzie od 6n GTI albo z all od chamerskiego, ZROBIONE
- nakładki na pedały planuję aluminiowe ale nie wiem czy to dobry pomysł..
- kiera od 6n2 w skórze,
- przede wszystkim ogarnięcie koła, alu na lato planowane BBS RS 722 15" w czarnym lub grafitowym kolorze z polerowanym rantem, a na zimę myślę, że zostanie seryjna stal jak na zdjęciach tyle, że będzie oddana do kompletnej renowacji,
- zawias jak na razie zostawiam gdyż teren w jakim mieszkam niezbyt pozwala na obniżanie <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
- do ogarnięcia jeszcze podłoga czyli wzmocnienie jednego miejsca gdyż nalatuje już rudą, następnie oczyszczenie i dokładne zabezpieczenie - ZROBIONE,
- do zrobienia geometria gdyż ostatnio zaczęło mnie ściągać na lewo podczas jazdy,
- wiosną gruntowne pranie/czyszczenie całego wnętrza.
Przepraszam za syf w poli, ale tak jak pisałem wyżej, wiosną przechodzi gruntowne pranie <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
Zdjęcia na dzień dzisiejszy:









28.01.2015
Zakupione koło na sezon:
BBS Solitude 15" 6J

12.02.2015
Weszło podświetlenie nawiewów od Pana Chamerskiego <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
