Strona 1 z 1
[86c2f] Sportowy tłumik 1.3 GT
: 31 lip 2015, 12:20
autor: roxorek
Witajcie, mam do was pytanie w sprawie tłumika.
Czy są jakieś dedykowane sportowe wydechy do 1.3 GT?
Ew, użytkownicy robiący modyfikacje przy wydechu w 1.3 niech się wypowiedzą jak osiągnąć delikatnie głośniejszy dźwięk ( pomruk )
Czekam na jakieś wasze porady

Re: [86c2f] Sportowy tłumik 1.3 GT
: 01 sie 2015, 0:53
autor: adr0444
wyciety kat + koncowy 125p
Re: [86c2f] Sportowy tłumik 1.3 GT
: 01 sie 2015, 1:32
autor: iJopek
ja u siebie zostawię kata, wyrzucę środek bo nie jest od polo i końcowy 125p zrobię

Re: [86c2f] Sportowy tłumik 1.3 GT
: 01 sie 2015, 13:04
autor: Anonymous
wyciąć katalizator, wyciąć środkowy i wymienić końcowy na taki z Polo 1.4TDi/1.9SDI (w moim przypadku była jeszcze wymieniona kompletnie rura na fi50)
[quote=""roxorek""]1.3 GT[/quote]
w GT były dwa lub trzy różne silniki więc to co napisałeś nic nie mówi (3F, NZ i chyba AAV)
Re: [86c2f] Sportowy tłumik 1.3 GT
: 01 sie 2015, 14:23
autor: roxorek
Mam wersje 75 konną więc z tego co wyczytałem jest to wersja 3f. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić

Generalnie posiadam puszkę końcową przelotową i chcę spróbować wyciąć końcowy wydech i zamontować rurę + moją końcówkę.
zobaczymy jak to będzie. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam

Re: [86c2f] Sportowy tłumik 1.3 GT
: 02 sie 2015, 11:01
autor: Anonymous
będzie głośno...
Re: [86c2f] Sportowy tłumik 1.3 GT
: 19 sie 2015, 14:48
autor: roxorek
hm, zostawiając środkowy i kat to myślę że tak głośno być nie powinno.
Końcówka nie jest taka straszna
na dniach będę działać więc zobaczymy efekty.
Re: [86c2f] Sportowy tłumik 1.3 GT
: 20 sie 2015, 12:41
autor: Anonymous
tylko po co ci ten zapewne zapchany już katalizator?
w dowodzie pewnie i tak wbity nie jest
Re: [86c2f] Sportowy tłumik 1.3 GT
: 29 sie 2015, 15:35
autor: roxorek
O to się nie martw, mam cały wydech nowy, przejechane max kilkaset km

Także no, będę coś kombinować

Re: [86c2f] Sportowy tłumik 1.3 GT
: 30 sie 2015, 19:45
autor: Mateusz95
Wycięcie środkowego tłumika i tak nic nie daję ponieważ jest on przelotowy.
Ja w swoim AAV zostawiłem katalizator by coś tłumiło silnik wywaliłem środek i końcowy założyłem przelotowy od mk3.
Fajny basowy dźwięk lekkie strzały gdy schodzi z wyższych obrotów idzie na tym jeździć na co dzień jadąc pod 60 km/h ma piątce trochę męczy buczenie... ale przy 90 już nie przeszkadza nic po prostu nie można trzymać silnika na biegach poniżej 2 tyś obrotów bo męczy dźwięk wtedy tyle ode mnie.

Mam nadzieję, że mniej więcej Ci co nie co doradziłem.
