[9/n] Błędy VAG - pomocy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
musu
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 03 sie 2014, 12:37

[9/n] Błędy VAG - pomocy

Post autor: musu »

Witam, dzisiaj zauważyłem, że polcia gorzej odpala, a mianowicie trzeba dłużej pokręcić by odpaliła.
Kolejna kwestia brak mocy, przymula strasznie. Przy wyłączeniu silnika, kończąc jazdę odczuwam szarpniecie.

Polo 9n 1.4 TDI 2002r

Błędy, jakie ukazały się:
17849 Zawór recyrkulacji spalin strona 1 - przerwa/zwarcie do masy

17957 Zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa/zwarcie do masy

i jeszcze jeden Czujnik położenia wałka rozrządu
Awatar użytkownika
danielzy
Początkujący
Początkujący
Posty: 193
Rejestracja: 16 mar 2014, 15:03

Post autor: danielzy »

Witam,za gorsze odpalanie w tym przypadku odpowiada czujnik położenia wałka rozrządu-może gubić sygnał,najlepiej go wykręcić i przeczyścić,jak nie pomoże to wymiana. Te dwa inne błędy nie mają za bardzo wpływu na samo odpalanie silnika. Za to że przymula jest odpowiedzialny błąd;
17957 Zawór regulacji ciśnienia doładowania. Egr pewnie trzeba by przeczyścić może to pomoże,jak nie to wymiana. Spróbuj skasować błędy może już nie powrócą,a jak tak to zawieź auto do dobrego mechanika niech naprawia. A potem :piwo:
Awatar użytkownika
tomcho666
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 673
Rejestracja: 04 gru 2012, 18:20
Lokalizacja: Warszawa, Ochota/ Uścianek Wielki

Post autor: tomcho666 »

[quote=""musu""]17957 Zawór regulacji ciśnienia doładowania[/quote]


To tak zwany zawór n75, prawdopodobnie uległ uszkodzeniu.

Egr tak jak kolega wyżej, raczej do czyszczenia i powinno latać.
Mój szerszeń, powoli się robi. ;)

http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=77&t=60460

Ślesin 2016 - III miejsce - Turniej Tenisa Stołowego
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Wiązka do zaworów elektropneumatycznych uszkodzona. Na podszybiu masz dwa zawory n75 od sterowania podciśnieniem do turbo i drugi sterowania podciśnieniem do EGR. Wiązka do nich jest uszkodzona bo raczej oba na raz nie padły. No chyba ze masz moduł/sterownik podciśnień nad mocowaniem górnym prawego Macphersona.
Lenistwo drogą do postępu
m
musu
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 03 sie 2014, 12:37

Post autor: musu »

U mnie występuje sterownik podciśnień, tak jak mówisz nad prawym Macphersona.

Egr wyczyszczony, auto znacznie lepiej sie zbiera, ale jeszcze ciut brakuje ;)

Pytanie odnośnie czujnika położenia wałka rozrządu, w którym miejscu on sie znajduje.
Bo chciałbym chociaż zobaczyć na styki, lub czy czujnik nie jest zabrudzony.
Przypomnę 1.4tdi.

Dziękuję za pomoc ;)
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Czujnik zbiera sygnały z kółka wałka rozrządu. Dokładnie jak stoisz przodem do auta to za kółkiem wałka rozrządu. Raz widziałem jak odpadła blacha z wypustkami które "czyta" czujnik i przy okazji go uszkodziła.
Lenistwo drogą do postępu
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”