Dane:
- 1996 rok
- Jestem 3-cim właścicielem, pierwszym była Pani Hilda z Niemiec, następnie rodzice, teraz ja.
- 200136 kilometrów natrzaskane potwierdzone, wszelkie brief'y karta pojazdu i książka ASO są. Vin poprawny etc.
- 1.4 aex 60km aktualnie @113km. W planach swap na ABF
Na pokładzie mamy:
- Korbotronik x2
- Radio VW Alpha Stereo spięte z głośnikami na podszybiu 2x 10cm 35w RMS Magnat.
- 2x Airbag (działające, tak myślę, błędów nie wywalilo).
- Wspomaganie
- centralny zamek + alarm + immobiliser
Ogólnie całkiem biedy nie ma. Auto dostało nowa kierownicę obszyta skóra, nowy mieszek zmiany dźwigni zmiany biegów. Kompletny remont skrzyni biegów za ponad 750zł, nowe sprzęgło Sachs, nowa pompa wspomagania (do założenia) bo rzęzi na parkingach jak jest ciepło, wymiana kompletu filtrów (paliwo, olej, powietrze). Nowe tarcze przód z GTI 6N plus klocki, nowe szczęki, cylinderki i bębny tył. Nowa maska (do malowania). Nowe fotele z regulacją wysokości u kierowcy z Golfa III, stary od kierowcy się złamał wzdłuż, był krzywy (przy okazji, jak ktoś wie jak wcisnąć kanapę z Golfa III dzielona asymetrycznie to będę wdzięczny bo jest szerszą o 2cm mniej więcej a na siłę pchać nie będę. Fajnie jakby był komplet kolorystycznie bo przód w czerni tył szary we wzorki. Samochód ma do zrobienia, blacharke, progi z przodu przy blotnikach małe ogniska, ogólnie zdrowe, bardziej estetyka, klapa tylna na dole, felerne łączenie pod lampami z tyłu (robione wiele razy a i tak wychodzi. I tak cała karoseria idzie do blacharza i lakiernika). Dziury dwie w podwoziu mniej więcej w miejscu na nogu dla pasażerów z tyłu. Zbiera się tam wilgoc, były gumy i odpadły.
Do zrobienia, przepustnica (przerywa jak się zagrzeje w położeniu 6/8 pedału gazu), jeśli ktoś ma inny pomysł na ta przypadłość to proszę o <Little help>. Trochę rzyga olejem na uszczelce pod pokrywa klawiatury, (Ojciec wlal za dużo oleju swego czasu), w sumie to już ogarniete.
Do wymiany błotnik prawy ( dostał strzała na parkingu od Tico). Auto po geometrii wywazaniu i pozytywnym przeglądzie. Stoi i mało nim jezdze bo na codzień sluzbowka, ale też ze względu na hałas, katalizator i środkowy wachaja piach, były do wyrzucenia wiec póki co jest przelot, raczej będzie cały układ z GTI, lub wraz z silnikiem, to raczej temat na koniec roku, jak czas i fundusze pozwolą wraz z dobrą sztuka do przeszczepu.
Poszukuję, kopertowek (schowkow) z miejscem na głośniki do drzwi przednich. Oryginalnej gałki zmiany biegów z GTI, sensownych tylnych lamp z 6n2 albo 6n GTI.
Zderzaka przód z GTI lub pełnego. Tył jest poliftowy, przód nie.
Alufelg w kolorze białym 4x100 mogą być 15' i kogoś kto doradzi jak sensownie położyć auto żeby mogło jeździć i wyglądać z tymi kołami do porządku.
Odrazu mowie ze nie szukam taniego tuningu, jak w tytule wspomniałem, to projekt na dłuższa mete, wiec na spokoju.
Pozdrawiam wszystkich



Tutaj po pracy złapałem jeszcze trochę światła, z tyłu


Z przodu

Wnętrze obiecane fotki

Tak wiem, zatankuje


Fotele z Golfa 3

I przerzucona kanapa tył (tapicerka i gąbki) w tym miejscu dzięki Winiacz za pomoc

Kierownica po obszyciu



I jak bylo jasno @20.06.16

