VW Polo 9N TDI 1.9 101km Problem z OBROTAMI ?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

P
Palec11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 07 maja 2015, 10:53

VW Polo 9N TDI 1.9 101km Problem z OBROTAMI ?

Post autor: Palec11 »

Witam mam problem z moim vw i nie wiem co to może być.

Otóż problem wygląda tak najczęściej występuje na 3 biegu (na 1 i 2 nie widziałem czegoś takiego) otóż ruszam autem wiadomo pierwszy bieg,drugi bieg, trzeci bieg i w trakcie przyśpieszania na 3 biegu powyżej 2 tysięcy obrotów auto nagle jak by traciło moc ale nie do końca obroty idą nawet do 3 tysięcy auto nie przyśpiesza (tak jak by na luzie było) i nagle bardzo mocno przyśpiesza (albo zmieniam na czwarty bieg i tak jak by wszystko wracało do normy) nie zawsze to występuje i zastanawiam się w czym może tkwić problem. Może coś doradzicie ?

I czy to może być związane ze skrzynią biegów ?? Na początku roku skrzynia moja poszła do regeneracji i wszystko bardzo pięknie działało.

Zauważyłem że ten problem pojawił się po wymianie oleju (wszystkie filtr itd też wymienione były) może coś zapchane jest ??

Podjechałem do mechanika i tak bardzo wstępnie powiedział mi że to może być coś ze sterowaniem turbiną (nawet nie zaglądał bo nie miał czasu kazał mi kiedy indziej przyjechać to zobaczą dokładnie) a ja nie mam czasu i chciał bym że tak powiem chociaż tą skrzynie biegów wykluczyć ...

Bardzo proszę o pomoc ...
Awatar użytkownika
konikks
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 207
Rejestracja: 16 lis 2014, 20:52

Post autor: konikks »

Trzeba zrobić logi dynamiczne grupy 11. Może to być problem z przycinającymi się kierownicami turba lub z dawką paliwa. Na logach wszystko wyjdzie.
Auto było wirusowane czy czysta seria? Jaki przebieg?
P
Palec11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 07 maja 2015, 10:53

Post autor: Palec11 »

Wirusowane czy czyste ? znaczy czy była jakaś zabawa w chip tuning czy coś ? Raczej nikt nie bawił sie w chipa na tym aucie ... Napewno nie ja ... (ew da sie to jakoś sprawdzić?) Przebieg 195 tysięcy.(ale za to też nie dam sobie 100% głowy uciąć) Ale wydaje mi się że jest autentyczny.
Awatar użytkownika
konikks
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 207
Rejestracja: 16 lis 2014, 20:52

Post autor: konikks »

No to pozostaje zdiagnozować auto w wspomniany sposób.
Mogę pomóc. Kraków.
P
Palec11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 07 maja 2015, 10:53

Post autor: Palec11 »

Ja z Lublina jestem szkoda bo właśnie chciał bym zadbać o moje auto tylko nie ma mi kto z tym pomóc ... bo znowu zdać się 100% na mechanika to z torbami mnie puści a i jeszcze pewnie nie zdiagnozuje do końca tak jak trzeba a pieniądze weźmie ...

Ale na twoje oko kolego może to mieć jakiś związek ze skrzynią biegów ? (skrzynia po regeneracji mam jeszcze gwarancję dlatego chciał bym się dowiedzieć czy takie obiawy mogą wystąpić przy jakiś problemach ze skrzynią aby ewentualnie "oddać auto na gwarancję")
Awatar użytkownika
konikks
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 207
Rejestracja: 16 lis 2014, 20:52

Post autor: konikks »

Nie ze skrzynią nie.
P
Palec11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 07 maja 2015, 10:53

Post autor: Palec11 »

No to mnie uspokoiłeś jeśli chodzi o to ... Też zauważyłem że przy odpalaniu auta leci czarny dym z rury ale po chwili przestaje i jest ok wecześniej tak nie było ...

Dziwne mechanik nic nie stwierdził ... podłączył pod komuter przejechał sie i stwierdził że nie ma sie do czego przyczepić
k
kwanga
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 14 cze 2015, 17:22

Post autor: kwanga »

Jeżeli mechanik nic nie znalazł proponuję ci wykręcić i wyczyścić przepustnice, może nie domykać się, w seacie tak miałem po wyczyszczeniu przepustnicy ERG pomogło auto przestało kopcić i zniknął problem o którym piszesz , W polo mam nową to wszystko działa OK
ODPOWIEDZ

Wróć do „9n / 9n3”