Jak wielu tutaj kolegów miało okazje opisać problemy z objawami łańcucha rozrządu, ja chciałbym opisać mój przypadek po wymianie i poprosić o rade.
Polo 2011
Silnik 1.2 TSI 105KM
Wymiana łańcucha 81k km u mechanika specjalizującego się w VW ale bez autoryzacji.
Wymieniony został tez zestaw filtrów powietrza, oleju oraz paliwa.
Po wymianie zaczęła migać kontrolka oleju przy niskich obrotach, głównie w momencie podjeżdżania do świateł.
Potwierdzam tez ze olej jest wlany do max i jest to standardowy olej Castrol jaki leje się w VW.
Przy przyspieszeniu kontrolka znika.
Czy ktokolwiek z kolegów miał podobny problem i jak z nim sobie poradzić.
Moje drugie pytanie to jak i czy w ogóle docierać taki łańcuch, czy jeździć oszczędniej czy "docisnąć' by się ułożyło lepiej

Chwilowo przejechałem 30km ale mam przed sobą trasę 3k km za parę dni, czy warto jechać z powrotem do mechanika czy dojezdzić kolejne 100km
Pozdrawiam
PS:
Przejechałem kolejne 30km. Z obserwacji wynika ze kontrola zapala się na wyższych biegach (4,5,6) na 1400 obr/min.
Bezwzględu czy następnie zwolnię czy przyspieszę, kontrolka gasnie